Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

wat moet ik???

2

Advertise here!!

Citeren03.05.20060 likes
Je ziet het niet altijd even duidelijk; iedereen heeft zijn momenten, eerlijk waar - jong en oud. Iedereen vraagt zich weleens af wat hij met hèt even aan moet en of het wel ergens naar leidt.
Geloof mij; dat gevoel gaat weg en dan zie je weer duidelijk voor ogen dat het leven heel mooi en fijn is.
Mooie en lieve mensen om je heen, een aardig woord of het zonnetje.
Meid, koppie op!!
Citeren03.05.20060 likes
ik dacht dat het wat beter met me ging dat ik de goede kant op ging, maar ik doe nu leuke dingen sowveel met me vrienden die ik nog heb( en de moeite voor vriendschap sijn), maar weetje wat ik ook doe, soals vandaag naar pretpark met een vriend gewest maar ik kan er gewoon niet van genieten hoe graag ik ook wil , vind dat egt erg, het enigste waar ik aan denken kon op gegeven moment vanwanneer ben ik weer helemaal alleen, ruim 11 uur niet alleen geweest en ik wist het gewoon niet meer!
voel me egt slecht en ben zo bang dat ik nog meer mensen moet verliesen, dit keer door een eigen fout!
ik weet het gewoon ff niet allemaal, ben bang, bang voor alles!

kuss kirsten!
Citeren03.05.20060 likes
Niets moet,alles mag!!

Respect,Tib xxx
Citeren04.05.20060 likes
ja je hebt wel gelijk tiblizla, zou vandaag eingelijk me fiets roze met rood gaan maken met een vriend van me, maar had geen zin, duz heb ik afgebeld, woehaaa trots op me eigen, seg nameluk nooit wat af!!!
enne heb lekkr de hele ogtend tot net in de tuin liggen bakken met en boekie erbij!!!
nu dagt ik blijf de hele dag liggen maarjah ben nu al mega rood duz dan maar ff naar binnen he hahaha!
voel me nu wel ff stuk beter hoor! me steming wisselt iets te gauw

kisss kirsten!
Citeren05.05.20060 likes

Repect,Tib xxx

Advertise here!!

Citeren05.05.20060 likes

kuss kirsten
2

Adverteer hier