|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik vroeg mij nu eens af wat jullie grootste wens is..
de mijne is om naar een mooi ver land te gaan met mijn lieffie en daar met dolfijnen te gaan zwemmen. een week vol leuke dingen en veel zwemmen met dolfijntjes  en dan de vakantie met alles erop en eraan. luxe hotel, heerlijk eten, zwembad erbij binnen en buiten. en mijn vriendje die alles wilt doen wat ik ook wil  kuss bar |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi bar
mijn grootste wens is om gelukkig en gezond te blijven
en dat mijn kids dat ook blijven
groetjes marie |
Anonymous Undefined 65739 berichten mijn grootste wens is dat ik er agter kom waarvoor wij allen leven!!! wij komen hier om dood te gaan dat kan het nut tog niet sijn??? dat sou ik graag willen weten!!!
en als ik daar nie agter kom laat me dan maar met un belg trouwen in australie gaan wonen en 5 kindjes krijgen!!!
dikke kuss kirsten!!! |
superster6 Undefined 120 berichten Tja lieve Bar,zoals Marie zegt ,daar sluit ik me voledig aan, endat mijn zoontje en man dat mogen heel lang beleven.kusses marina |
dodo1976 Undefined 183 berichten 1 grote wens heb ik niet... maar 3 : werk vinden, verhuizen, en een kind krijgen.......
groetjes en kus van dodo |
|
actrice worden is mijn allergrootste en dan met Hilary Duff en Jennifer Aniston in 1 film spelen, en natuurlijk trouwen gezond blijven kinderen krijgen GELUKKIG ZIJN  kuss snoes |
Waters Undefined 587 berichten Mijn wens is wensen realisties maken.
Gaat me aardig af, maar hoef dan ook met niemand te overleggen dan wel ben niet afhankelijk van anderen.
Wat zijn meiden trouwlustig tegenwoordig... krijg er kippenvel van..
|
kellyddd Undefined 6 berichten ik wil trouwen met een prins :P en dan koning worden :P hihihi
maar mijn zus zegt dat ze in Engeland leukere prinsen hebben??
moet ik dan daarheen verhuizen??
doei |
Timberland Undefined 2690 berichten eh koning worden? even Dr Schumacher bellen voor een geslachtsverandering dan ... (is dat je wens en is je moeder het daar mee eens?) |
whhahahahaha goeie timber :P
whahhahahaahaha :P |
|