|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Mijn dierbaarste wens is om te weten dat er ergens nog een prinses op me wacht die ik nog wakker moet kussen, en waarmee ik samen met haar op een wit paard de zonsondergang tegemoet rijdt...en ze leefden nog lang en gelukkig....was het maar zo!
Nee, ik zou heel erg graag gelukkig en gezond willen en blijven zijn, met een immer tederbeminde geliefde naast mijnen zijde, en ons geluk zou voor immer bezegeld worden door de komst van onze dochter, genaamd "Arwen Undomiel."
En natuurlijk ooit nog eens naar Schotland, lijkt me zo mooi. En natuurlijk trouwen in een kasteel met alles erop en eraan.....
XXX Jonckheere Jaco |
Timberland Undefined 2690 berichten Een andere grote wens is dat de gebruikelijke reboot om 24:00 gaat vervallen. |
zappa_girl Undefined 9 berichten Een lief, gezond kindje krijgen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten oke oke.. iedereen wil het liefst gezond blijven enzo..
maar als het nou een wens is dat je iets mag gaan doen. wat zou je dan het liefst doen??
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik zou een wens doen dat ik in australie zou zitten.
Wat zou jij dan wensen??? |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Mijn wens is...............een tijd weg, als ik terug kom dat alles weer zoals het was !!!!
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik heb geen wens ben tevreden  met hoe ik nu leef en wat ik heb
en tim wat betref de reboot iets meer klikken kom je wens sneller uit :duivel:
groetjes tim van shirley tot zondag leuk weer
|
mijn grootste wens is om met mijn snoes te trouwen en hele lieve mooie kindertejs te krijgen nou dat mooie zal wel lukken als je haar als moeder heb maaar toch en om een goeie leuke baan te krijgen  waar je neit te veel voor meot doen |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
zappa_girl
zappa_girl
zappa_girl
zappa_girl
Wel laat maar mijn grootste wens is dat alle rotzooi in nederland,europa en hele wereld weg en opgeruimd is.
Dat alle armoede,ellende,afgunst en jaloersheid de wereld uit gaat.
Maar mijn allergrootste wens is dat allen die mij kennen ,die ik ken,
OOK JULLIE alleen maar geluk en liefde zullen ervaren.
Als ik kon toveren zou DAT NU gebeuren.
Maar ik kan niet toveren,dus probeer ik maar voor ieder respect te hebben,mijn hulp aan te bieden en vooral mijn vrouw verwennen die verdient het. |
|