Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat is jullie grootste wens??????

1

Advertise here!!

25.10.20050 likes
ik vroeg mij nu eens af wat jullie grootste wens is..

de mijne is om naar een mooi ver land te gaan met mijn lieffie en daar met dolfijnen te gaan zwemmen. een week vol leuke dingen en veel zwemmen met dolfijntjes
en dan de vakantie met alles erop en eraan. luxe hotel, heerlijk eten, zwembad erbij binnen en buiten. en mijn vriendje die alles wilt doen wat ik ook wil

kuss bar
25.10.20050 likes
hoi bar
mijn grootste wens is om gelukkig en gezond te blijven
en dat mijn kids dat ook blijven
groetjes marie
25.10.20050 likes
mijn grootste wens is dat ik er agter kom waarvoor wij allen leven!!! wij komen hier om dood te gaan dat kan het nut tog niet sijn??? dat sou ik graag willen weten!!!
en als ik daar nie agter kom laat me dan maar met un belg trouwen in australie gaan wonen en 5 kindjes krijgen!!!
dikke kuss kirsten!!!
25.10.20050 likes
Tja lieve Bar,zoals Marie zegt ,daar sluit ik me voledig aan, endat mijn zoontje en man dat mogen heel lang beleven.kusses marina
25.10.20050 likes
1 grote wens heb ik niet... maar 3 : werk vinden, verhuizen, en een kind krijgen.......
groetjes en kus van dodo

Advertise here!!

25.10.20050 likes
actrice worden is mijn allergrootste en dan met Hilary Duff en Jennifer Aniston in 1 film spelen, en natuurlijk trouwen gezond blijven kinderen krijgen GELUKKIG ZIJN
kuss snoes
25.10.20050 likes
Mijn wens is wensen realisties maken.

Gaat me aardig af, maar hoef dan ook met niemand te overleggen dan wel ben niet afhankelijk van anderen.

Wat zijn meiden trouwlustig tegenwoordig... krijg er kippenvel van..
25.10.20050 likes
ik wil trouwen met een prins :P en dan koning worden :P hihihi
maar mijn zus zegt dat ze in Engeland leukere prinsen hebben??
moet ik dan daarheen verhuizen??
doei
25.10.20050 likes
eh koning worden? even Dr Schumacher bellen voor een geslachtsverandering dan ... (is dat je wens en is je moeder het daar mee eens?)
25.10.20050 likes
whhahahahaha goeie timber :P
whahhahahaahaha :P

1

Adverteer hier