Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

wat is het leukste of mooiste uit je leven?

1

Advertise here!!

Citeren26.05.20060 likes
wat is jullie leukste of mooieste moment uit jullie leven???

mijn mooiste: concert van anouk!!! wohoe sowb geweldig leuke sfeer fantastisch!!!!

mijn leukste: in groep 8 moesten wijover eenzelfverzonnen land een werkstuk maken! en ik kreeg een 9 woeha!! volgensmij meteen mijn hoogste cijfer whahaha!
en nu wordt hij nog als voorbeeld gebruikt daar!!!! vind ik heel leuk hihih!
echt lachwekkend als ik hem terug lees... staat dit bijv in: als er iemand doodgaat komt er op die zelfde plek een jong katje terug uit de grond!! woehaa me fantasie was wel loly!!!

kusssie kirsten!
Citeren26.05.20060 likes
Het mooiste moment was de geboorte van mijn kleine meid Elvi, alhoewel de bevalling een heel weekend heeft geduurd was het zeker de moeite waard, achteraf gezien dan, want op dat moment kon ik iedereen wel vreten.

Grtz kip31
Citeren26.05.20060 likes
Hahhaha Kirsten

Mijn mooiste momenten zijn : de geboortes van m`n kinderen staan boven aan!!! Twee wondertjes!!!
Dan heb ik gezwommen met dolfijnen,dat was zò onvoorstelbaar,tot op de dag van vandaag kan ik daar nog van genieten!

XXX Suus XXX
Citeren26.05.20060 likes
hoi Kirsten,

Mijn mooiste momenten, die zijn er wel heel veel in mijn leven...
maar ik moet me aansluiten bij mijn voorgangers, de geboorte van mijn zoon, was wel een van de allermooiste momenten uit mijn leven.
xxx cats xxx
Citeren27.05.20060 likes
Een van mijn mooiste momenten was om mijn favoriete cabaretier te ontmoeten, Bert Visscher, en hem een sigaartje aan te bieden.
En de mooiste dag voor mij was 26 januari 2005, toen begon voor mij een totaal nieuw leven, een leven waar ik alleen van had kunnen dromen...

Jaco XXX

Advertise here!!

Citeren27.05.20060 likes
dat ik na een heeeeeeeleeeeeeeeee moeilijke tijd over de snelweg reed en in eens de zon op een boerderij zag schijnen terwijl het toch best wel bewolkt was. was zo een mooi gezicht barste in janken uit. kwam er achter dat ik eigenlijk al heeeeeeeeeel lang niks meer gevoeld had
Citeren21.08.20060 likes
Mijn mooiste momenten in mijn leven zijn.geboorte van vier dochters en Oma zijn van negen kleinkinderen.

OmaLisa::up:
Citeren21.08.20060 likes
hoi

ik kan me eigenlijk wel bij aan sluiten bij de vorige moeders, het is en blijft de bevalling van alle drie mijn kinderen.
en kip..klinkt bekend hihi
en mijn huwelijk staat eigenlijk bij de 1e plaats erbij, huwelijk met knuffelbeer danwel te verstaan.

en mram....mooi, ik kan me er iets bij voorstellen!!

het leukste: eigenlijk veel..het leukste: ik had iemand gevraagd voor op de kinderen te letten, en een reservering gemaakt bij een restaurant, en na aankomst van de oppasser, verraste me de persoon met de mededeling: hee..ik heb een babysit geregeld, om te kunnen gaan eten bij de griek....bleek dat we bij beide om oppas gevraagd hadden, en bij hetzelfde restaurant gereserveerd hadden, dat was wel lachen
(en voor babysit ook, die kreeg twee keer dezelfde vraag)

gr. jeanette
Citeren21.08.20060 likes
Ja als moeder ,zal iedere moeder zeggen de geboorte van de kinderen .
gewoon het gezond zijn , hier op kletsen.com een soort tweede familie vinden, vriendschap
en het leukste is de vriendschap die doornroosje en ik hebben in voor en tegen spoed tranen van de lach en tranen van verdriet.
Citeren21.08.20060 likes
ja helemaal mee eens moeder worden is echt heel mooi maar oma worden is echt ook heel erg mooi en hier op kletsen heb ik ook echte vrienden gevonden maar helaas ook verloren en dat alleen door geroddel echt hoop deze mensen weer snel te spreken als vrienden mis somigen echt wel xxx peetje

1

Adverteer hier