Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

wat is het leukste of mooiste uit je leven?

2

Advertise here!!

Citeren22.08.20060 likes
hmm oke moeder worden ;) deze momenten vergeet je nooit meer maar die eerste nacht met roger kan ik ook niet vergeten dus... tja
06-06-06 uhh het getal van de duivel??? toch was t zo

en echt geloof me er was niets die nacht alleen maar praten en veel elkaar aan kijken zo van dit kan gewoon weg niet ? maar het kon wel
en nu ..... ???? ::sad
Citeren22.08.20060 likes
shirley meid dikke knuf xxx peetje
Citeren22.08.20060 likes
shir een knuf hoor,
herinner en vergeet die mooie momenten niet hoor;)
Citeren09.09.20060 likes
ik vergeet maandagavond 28 augustus 2006 noooooit meer en de dinsdag die erna kwam ook niet meer
Citeren09.09.20060 likes
heee das toevallig tim.... ik ook niet....

Advertise here!!

Citeren20.09.20060 likes
het moment wat ik nu eventjes heb......hmmmmm (ga zo heerlijk slapen hierdoor....dreams may come true, after all these years?...)

Jaco xxxx
Citeren21.09.20060 likes
jaco wat het ook mogge zijn wens je alle geluk van de wereld xxx peetje
Citeren22.09.20060 likes
het leukste moment uit mn leven..
mmmhhh...ff denken....
ja..één van de mooiste momenten was de geboorte van mn zoontje Quinten...kheb alles vanaf het begin mee gemaakt...was een bijzondere ervaring...en ik viel niet flouw hahha...
ik ben nog jong..hopelijk volgen er meerdere leuke momenten...
Citeren22.09.20060 likes
leuk, pro.... dat je alles vanaf t eerste moment hebt meegemaakt..... Zo gaat t meestal toch????
Citeren23.09.20060 likes
espasa...hoeveel mannen zijn er niet die hun kind niet hebben weten geboren te worden of de geboorte niet hebben kunnen/willen bij wonen..ik wil maar zeggen ja ik heb alles mee gemaakt...ik was toen 22j...voor mij was dat zeer bijzonder en een unieke ervaringiets wat me zal bij blijven en zal koesteren..
2

Adverteer hier