|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hmm oke moeder worden ;) deze momenten vergeet je nooit meer maar die eerste nacht met roger kan ik ook niet vergeten dus... tja  06-06-06 uhh het getal van de duivel??? toch was t zo
en echt geloof me er was niets die nacht alleen maar praten en veel elkaar aan kijken zo van dit kan gewoon weg niet ? maar het kon wel  en nu ..... ???? ::sad |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten shirley meid dikke knuf xxx peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten shir een knuf hoor,
herinner en vergeet die mooie momenten niet hoor;) |
Timberland Undefined 2690 berichten |
espasa Undefined 1894 berichten heee das toevallig tim.... ik ook niet.... 
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten het moment wat ik nu eventjes heb......hmmmmm (ga zo heerlijk slapen hierdoor....dreams may come true, after all these years?...)
Jaco xxxx |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten jaco wat het ook mogge zijn wens je alle geluk van de wereld xxx peetje
|
PRO Undefined 204 berichten het leukste moment uit mn leven..
mmmhhh...ff denken....
ja..één van de mooiste momenten was de geboorte van mn zoontje Quinten  ...kheb alles vanaf het begin mee gemaakt...was een bijzondere ervaring...en ik viel niet flouw hahha...
ik ben nog jong..hopelijk volgen er meerdere leuke momenten...
|
espasa Undefined 1894 berichten leuk, pro.... dat je alles vanaf t eerste moment hebt meegemaakt..... Zo gaat t meestal toch???? 
|
PRO Undefined 204 berichten espasa...hoeveel mannen zijn er niet die hun kind niet hebben weten geboren te worden of de geboorte niet hebben kunnen/willen bij wonen..ik wil maar zeggen ja ik heb alles mee gemaakt...ik was toen 22j...voor mij was dat zeer bijzonder en een unieke ervaring  iets wat me zal bij blijven en zal koesteren.. |
|