|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten weet niet wat je bedoelt bonneke maar heb geen verstand van drugs en je denkt toch niet dat ik in mijn toestand wat gezondheid betreft aan drugs ga beginnen voel me prima zo en mag van mij september worden dat ik weer in de sporthal aan mijn hobby kan beginnen
knuffffffff visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hebhet daar helemaal niet over visser,maar over mijn verslavingen |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou ja heb ook verslavingen gehad maar elke verslaving is teken van zwakte en ik heb die verslavingen overwonnen |
Anonymous Undefined 65739 berichten bonneke,
hier vind je informatie over verscheidene vormen van verslaving http://www.crisiscare.nl/index.php
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Seksverslaving
Een seksverslaving wordt gekenmerkt door een steeds grotere seksuele activiteit, waarbij een diepgaande bevrediging echter niet intreed en de verslaafde de zoektocht blijft continueren. Ook al is de seksverslaving nog niet als zodanig opgenomen in het DSM, vinden we ook hier de criteria voor een verslaving terug, zoals bij voorbeeld de tolerantie, waardoor je steeds meer nodig hebt en psychische afkickverschijnselen. Op lange termijn bepalen de seksuele activiteiten en de bijhorende fantasieën het hele leven. Meestal zijn de gevolgen voor het leven van de verslaafde ernstig, maar ook de omgeving heeft het moeilijk met de problematiek en weet zich geen raad. Vaak gaat deze verslaving gepaard met een verslaving aan een middel of alcohol, die een behandeling extra complex maakt.
Er is sprake van een combinatie van factoren die variëren van genetische make-up tot ervaringen op seksueel gebied uit de kindertijd. Veelal komt het neer op het onvermogen om betekenisvolle relaties te onderhouden en intimiteit, maar ook negatieve gevoelens toe te laten, zonder te proberen deze te overdekken met overmatige seksualiteit. Duidelijk is dat we het ook hier met een echte ziekte te maken hebben waar men op eigen houtje niet uitkomt. Onder adequate begeleiding zijn de kansen om er van af te komen echter goed te noemen. Hoeveel mensen last van een seksverslaving hebben is niet helemaal duidelijk, omdat er verschillende criteria in de onderzoeken werden gehandhaafd. De schattingen variëren tussen de 1% en 6% van de volwassen bevolking en de groep seksverslaafden bestaat voor uit mannen.
flashmod('images/flash/','bereikbaar.swf','270','1 58','8.0.22.0','high','window','1','' );
Contactformulier
input.errHilite, select.errHilite, textarea.errHilite {
border: 1px solid #DDC;
background-color: #FFE;
}
label.errHilite {
color: #C00;
}
ul#errors {
display: none;
margin-top: 1em;
background-color: #FFE;
border: 1px solid #CC9;
padding: .3em;
color: #C00;
font-weight: bold;
}
ul#errors li {
margin-top: .5em;
margin-bottom: .5em;
padding: 0;
}
ul#errors li.heading {
list-style-type: none;
color: #000;
font-weight: normal;
font-style: italic;
margin: .5em 0;
padding: 0;
}
Bel ons tijdens kantooruren op 020-4220064.
Buiten kantooruren belt u 06-17566038.
Voor informatie-aanvragen per mail kunt u onderstaand formulier gebruiken.
Naam: E-mailadres: Telefoon: Opmerkingen: |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten denk zal deze maar copieeren en wat zal het weer losmaken hahahaha
visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten ???????????????Wat denken jullie nu allemaal wel niet,dat ik een seksverslaving heb en een drugsverslaving.
Denk dat ik maar wijselijk niets meer zeg.
Ploff thanks dat je mij wel begreep.
Kuss en knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Visser jouw laatste stukje over die seksverslaving wat je schrijft snap ik niet egt maar jah.
Effe voor de duidelijk ik hou van seks maar ben niet seksverslaafd,en ik ben ook absoluut niet aan de drugs.
Fijne dag allen en dikke kuss en knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten lees eens bonneke is niet eens van mij maar heb ik gecopieeerd kijk eens bij geminus
zie je vele verslavingen is maar lol
visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Wow visser inderdaad die van geminus is egt goed,herkenbaar ook voor me.
Bepaalde verslavingen dan hahahahah LOLLLLLL |
|