Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

wat is

Advertise here!!

Citeren28.07.20070 likes
was misschien van bij 't begin de bedoeling, hij ging een leuke vakantie tegemoet had het beter in lolly's verstopt

bonneke, de volgende dag zou je vergeten zijn wat je gekocht hebt denk ik
Citeren28.07.20070 likes
hoop dat je je nieuwsgierigheid in bedwang kan houden bonneke
Citeren29.07.20070 likes
Gem waarom denk je dat,is dat spul zo heftig dan???
Weet je ooit toen ik een jaar of 20 was,had ik een collega die een shaggie voor me gedraaid had en achteraf bleek hij er een beetje wiet ingestopt te hebben,

Ik voelde me al raar maar wel vreselijk lollig,soms moet je gewoon 1 keer iets doen.

Is volgens mij met alles zo,althans vind ik,we doen wel vaker dingen maar 1 keer,Dit is iets waar ik absoluut niet aan verslaafd zou willen raken en lekker vind ik het al helemaal niet maar soms ben ik in een bui om echt lekker gek te doen.

Dus visser maak je geen zorgen ik zal echt geen drugsverslaafde worden en ja ik heb me in kunnen houden.,maar dat had je al kunnen lezen in het stukje wat ik schreef bij wist je dat.....

Kuss en dikke knuff Bonn
Citeren29.07.20070 likes
Ik heb al 3 verslavingen,vind ik al meer dan genoeg
Citeren29.07.20070 likes
en ik weet wat de verslavingen zijn zal het niet zeggen

hahahaha

Advertise here!!

Citeren29.07.20070 likes
Nou visser,nu maak je me wel heel nieuwsgierig,dus doe niet zo flauw vertel eens????
Ben benieuwd hahahahahaha als je een kerel bent ga je het schrijven ook,

Kussss Bonn
Citeren29.07.20070 likes
keek net nog naar een plaats maar ben nog steeds een kerel maar ik zeg niet alles hahahahahhahhahaah en je krijgt het niet uit me
Citeren29.07.20070 likes
1 lolly maaktje geen drugs verslaafde maar weetje Bonneke de kwaliteit van de canabis tegewoordig is velemale beter dan vroeger en dus heel veel sterker de vraag is of je het effect wel zo leuk zou hebben gevonden ik heb niet zolang geleden 1 joint gerookt ik was een week helemaal Wappy maar ja een keer gek doen mag als je het maar onder controlle kunt houden ..
Citeren29.07.20070 likes
dat lijkt me de juiste instelling ploff onder controle houden
en dat is niet alleen met drugs

groeten visser
Citeren30.07.20070 likes
Ow is dat zo,ja eigenlijk wel ahahahahhaha ik heb de seks met mijn man niet meer onder controle het gaat er steeds gekker en heftiger aan toe.

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahaha

Maar dat andere zoals bijvoorbeeld met die lolly zou ik zeker wel onder controle hebben,maar ik ben denk ik op dat moment toch verstandig geweest door het niet te kopen,maar de volgende keer zou ik niet weten wat ik zou doen,ik denk dat ik die cannabis wierook eerst maar eens ga proberen want die vond ik en mijn man heerlijk ruiken.

Plofff zou dat verslavend werken die wierook door de lucht????

Visser toch wil ik dat je het zegt ik geef je nog 1 kans anders zeg ik het zelf wel hahahaha.

Trusten en dikke kuss en knuff ploff en visser

Adverteer hier