Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat gaat er op dit moment door je hoofd

Advertise here!!

Citeren29.01.20070 likes
De manier van denken en doen , op de chat....

kijk dat je iets bedenkt , kan iedereen overkomen , maar dat je dat ff ronduit zegt tegen iemand, kan je beter voor komen..

Je kan het beter vragen of je dan ff prive`kan. (om zoiets te vragen)
dan het zomaar over de box te gooien...
Citeren29.01.20070 likes
a, ja chat heb ik altijd met veeeeeel korrels zout genomen
dus maak je niet dik
Citeren29.01.20070 likes
Citeren30.01.20070 likes
dun is de mode ?
Citeren02.02.20070 likes
yessssss nog 1 daggie werken en dan is het weer weekend

dikke kussssss peetje

Advertise here!!

Citeren02.02.20070 likes
Dat het erg slecht met me gaat. Ik kan me nergens meer toe zetten. Zodra ik bedacht heb iets te willen gaan doen, doe ik allerlei onzindingen totdat ik echt naar bed moet omdat ik slaaptekort krijg. Gisteravond moest ik perse een verslag af krijgen, ik heb genikst tot half 4, wekker op 6 uur met het idee, dan heb ik tot 9 uur voor ik weg moet. Hop half 8 er pas uit. Ik haat mezelf dat ik mijn studie vergooi. Ik denk aan nog maar 2 dingen: mn vriendin en hoe het met mij verder meot. Ik weet het in ieder geval niet. Ik voel me constant opgesloten in mezelf, alsof ik heel erg mijn adem inhou om zo hard op straat te gaan staan gillen. Ik heb regelmatig hartkloppingen en hoofdpijn door de stres. Ik wil dit niet meer. Ik ontken hoe het gaat en ren weg voor mezelf. Laat het stoppen alsjeblieft. My mind is cracking and I don't like what's coming out.
Citeren02.02.20070 likes
Ik wil iets tegen Zyx zeggen...

Lieve Zyx...

Ik denk dat je op het punt bent je moet uitkijken dat je geen burn-out (of nog erger) krijgt...
Ik denk dat het goed is om es met een proffesioneel iemand te praten.
Voordat je, net als ik een jaar geleden, helemaal instort en niks meer kunt.
Voorkom ernstige problemen met je gezondheid
Niemand heeft er iets aan als jij je niet happy voelt door al die stress.
Jij niet en ook je dierbaren niet, toch?

Veel strekte!
Knuffel van Saffie

S.v.p: Je kunt een afspraak maken met maatschappelijkwerk zonder verwijsbrief van je huisarts! Ze plaatsen je daar teminste niet gelijk in een hokje
Citeren02.02.20070 likes
lieve zyx,
saf heeft gelijk en praten kan heel veel goeds doen,probeer voor je zelf te bedenken waar het aan ligt en met ander erbij werkt het stuk beter,je staat hier niet alleen voor he
ik wens je heel veel sterkte en kracht ...kom op je kunt het ,ik zie je graag happy !!!!
kuss en knuf van mij
Citeren02.02.20070 likes
Zyx,
Ga ergens praten, huisarts, viendin/vriend, weet ik veel wie, maar blijf niet alleen met dit rotgevoel lopen! Als het serieus is wat je allemaal schrijft moet je echt ergens hulp gaan zoeken! Het gevoel wat jij beschrijft lijkt op een burn-out, je voelt je helemaal leeg en komt tot niks. Is echt niet goed hoor, ga praten!! Je hebt vast wel mensen om je heen die je willen helpen. Probeer iets te bedenken wat je heel erg leuk vindt en waar je weer energie van krijgt en ga dat doen! Iets voor jezelf.
Heel veel sterkte en ik hoor graag hoe het verder gaat met je...
Citeren02.02.20070 likes
dat ik bijna het hele forum had ondergeklad, ware het niet dat wilma me achtervolgde en ik nu weer opnieuw kan beginnen

kusssssss kip

Adverteer hier