Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat gaat er op dit moment door je hoofd

Advertise here!!

Citeren26.01.20070 likes
dat ik eigenlijk naar bed wil, maar geen zin heb om op te staan

kussssssss kip
Citeren26.01.20070 likes
dat ik moe ben en dat ik ga kiezen tussen slapen of kletsen . weet het nog niet
Citeren26.01.20070 likes
Er waart nu een persoontje door mijn hoofd heen waarmee ik net op MSN heb gezeten, genaamd Gaby.
Ze is werkelijk zo een lief en betoverend mooi persoontje, ik ken haar al een aantal jaren nu, en we zijn heeeeele goede vrienden....

Jaco ~~XXX~~
Citeren26.01.20070 likes
Hoe raak ik eeen kaartje kwijt en waarom wil er niemand met ons mee

Dat gaat er nu door mijn hoofd

Groetjes Tess xXx

PS het kaartje is voor Vrienden van Amstel live ( ook hier ff aanbieden voor verdere info zie andere topics
Citeren27.01.20070 likes
wat er NU door mn koppie rond dwarelt.....uiteraard geen sneeuw....maar diepe haat...afgunst....medelij....verdrietigheid....wan trouw....misbruiking....leegte....somberheid....
tis nacht...2u20....ben uit bed gestapt en koffie gezet...siggi aangestoken en aan de typ gegaan...
voel me koel....onbegrepen....verwart.....

tis alsof ik aan de rand sta...en wil springen....maar een onzichtbare hand houd me tegen....
tranen.....weeral......en waarom....mn kop weeral vol ....
piekerend kijk ik het scherm aan....
ik stel mezelf duizende vragen....wat mankeer ik....
waarom ik....waarom zo.....
wat ik ook typ...waar ik het ook zet....hoe ik het ook bedoel...wat ik wil duidelijk maken....
steeds die afgunst....ben ik te min????ben ik iets te belgisch???ben ik iets of iemand die storend is....??
waarom al die zeik zooi....waarom steeds dat gedoe....
en waarom steeds bij mij......
weet je....kben ook niet blij met mezelf....lig soms nachten te piekeren....naar het plafond te staren....als ik zie welke kleur die geeft...wit.....wit...kleur van de hoop.....kleur van het opgeven als een oorlog voorbij is en men een wit stuk vod aan een stok bind.......
men ziet het niet...men weet het niet....men hoort het niet....maar vanbinnen...pfff....
ik ben een anders persoon sinds mn zoon weg van me is....
ik mis hem als gek....
en ben daarom ook een stuk gevoeliger....als men mij ten onrechte aanvalt...
de pijn die een vader kan hebben was me tot heden onbekend....maak ik maak iets mee wat ik niemand toewens....een ouder die zn eigen vlees en bloed mist...
op mn verjaardag......op nwjaar.....geen Quinten gezien...
dus wat er NU door mn dorre kop gaat....
is duidelijk.....
laat me met rust....en breek een ander af .....al mn veretrekken...al mn terug komsten...zijn maar een peulschil vergeleken met de vele probs die ik heb.....vraag me niet waarom ik steeds terug kom.....vraag me liever waarom ik steeds weg ga.....
maar er is hoop.....als ik naar het plafond staar....als ik mijn wit stukje vod aan de stok bind en me overgeef....
hoop.....en 1licht puntje....kheb gelukkig meer vrienden hier dan paljassen die het liggen af te wachten wanneer ik nog eens iets op het forum zet.....en het niet kunnen laten me in het belachelijke te trekken...en ZO komt een mens na verloop van tijd OOK niet meer seriues over......
dus besten....(ze weten wel wie)...laat me met rust...voor eens en voor ALTIJD.....
en zoals schir zei...laat iedereen in zn eigen waarde....
mijn waarde zit namelijk niet in mijn vingers waarmee ik dingen beschrijf of wil uitleggen....neen....
mijn waarde.....zit in mn linker borstkant.....
en weet je....zolang die klopt...ben ik er nog.....
dus als ik terug de benen neem.....zal ik er altijd nog wezen....
maar niet voor me me te laten afbreken en kleineren....

Advertise here!!

Citeren27.01.20070 likes
sorry pro

ik vind het heel jammer voor je. 't is idd erg je zoon te moeten missen. en vele mensen hebben je wel serieus genomen. niemand verdient zijn zoon te missen. maar er zijn er nog die hun kinderen moeten missen.
en dat je weggaat en terugkeert, heb ik geen problemen mee maar dan moet je een beslissing nemen en dit niet telkens aankondigen, vind ik
wat ik wel vreemd vind, je schrijft dit en ergens anders begin je toch weer anderen aan te vallen. dan vraag ik me af waarom ?????? laat die anderen dan toch met rust. en die anderen zijn ook zo op andere onderdelen van het forum dus...

jouw einde was ook iedereen heeft recht op zijn mening dus ook anderen he

toska
Citeren27.01.20070 likes
o jeeeeee wat ik denk is zeer veel maar denk zwijgen is goud en klopt ook nog soms hihihiihihihii;) kusssss wilma
Citeren27.01.20070 likes
m wat ik wel ff wil zeggen iedereen een gezelig weekend kussssss wilma
Citeren27.01.20070 likes
Hoi hoi,

Ik wil hier ook wel wat kwijt op je bericht pro.
Het is net wat toska al zegt, we vinden het alleen heel erg over hoe en wat met je zoontje. Dat verdiend geen enkele vader.
Maar wat ik dus ook al tegen Mariska heb gezegd houd je prive prive en zet het niet alles steeds te koop op het forum, vooral niet als je totaal niet van kritiek gediend bent.
En als je een beslissing neemt blijf er dan bij, wat het dan ook is. Neem een beslissing niet in een opwelling maar denk er heeeeeeel goed overna, zodat je er niet weer spijt van kunt krijgen en je dan toch maar weer bedenkt.
Wat jij nu doet met de topics bevuilien slaat nu dus nergens op. Je had het over dat shir zegt houd een ieder in zn waarde, dat geld dus ook voor jou. Ook jij moet anderen in hun waarde laten.

Groetjes Tess xXx
Citeren27.01.20070 likes
PRO,...... ik weet dat het moeilijk voor je is

( Je bent echt niet de enige, hoewel je dat WEL voor doet komen )

WEES EENS EEN VENT MET BALLEN EN STOP JE SCHOUDERS ER ONDER

Ik weet dat je vol zelf medelijden zit enne,..... gelukkig heb je nou bijna door dat je een storend element bent !!!!!!!

Adverteer hier