Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

wat gaat er op dit moment door je hoofd

Advertise here!!

Citeren27.01.20070 likes
tja pro alle dingen die gebeuren in het leven ten laste van ons eigen persoon hebben we vaak ook zelf gemaakt.

Het enige wat je daar aan kunt doen is het dragen als een vent en proberen te herstellen wat hersteld kan worden.

In iedergeval zielig lopen te doen helpt daar niet bij.

.................................................. ............................
Citeren27.01.20070 likes
nou nou,...

we moeten soms toch wel es wat kwijt he...
daarom is dacht ik het forum...enne dat het soms wat prive betreft zoals over quinten...
idd er zijn meer vaders die hun zoon/dochter missen en zo zitten vandaar ook op het forum geplaatst...
waarom...als elke vader er eens de kans van meent om over te praten....Maakt het al wat meer dragelijker he...
wel sjit over wat je denkt ...maar zulke gevoelens schijnbaar niet...en Hawk pro een storend element??...heb jij je zelf al eens goed bekeken
pro legt veel gevoel neer op forum ja...inplaats van erover te praten...breken jullie hem telkens weer af....tis niet leuk zo he...wat ik bedoel te zeggen is...ik vind dit helaas een goed topic...tis pijnlijk...maar wel bespreekbaar....vooral voor de vaders /moeders die zo zitten en hun kids moeten missen!!....en als je daar nie tegen kunt Hawk...lees dan over deze topic heen...tis voor jou geen waarde...maar voor pro...mij en ander vaders wel..!!!

....vriendelijke groetjes...mariska...
Citeren27.01.20070 likes
ik dacht dat een forum is voor leuke dingetjes en om een beetje plezier te maken, idd laat elkaar in zn waarde ,geld namelijk voor iedereen, (dit lijkt wel een dagboek te gaan worden ipv een chatforum) ,tuurlijk mag iedereen schrijven wat hij wil, maar dan kan je ook dingen verwachten, wat je niet leuk vind , en dan hoef je niet te schelden oid ,schelden is een teken van onmacht ,daar vraag je dan zelf om in mijn ogen, hou t leuk, en hou je prive leven prive ,dan voel je je ook niet aangevallen.

groetjes shirley
Citeren27.01.20070 likes
tussen je aangevallen voelen en aan gevallen worden is wel degelijk verschil he...
maar goed wie ben ik he...
alweer een zeikwijf met der eigen mening!!...
weet da wel hoor...maar goed zo zijn er hier meerdere waar ik ook zo over denk..
tis zoals ik al zei he...laat iedereen in zijn /haar normen en waarden..
staat een topic jou nie aan kijk er over heen
heeft voor andere mensen wel een betekenis!!.
en hou je koele sjit voor je dan denken mag...maar zeggen vind ik erg ver gaan....en vooral steeds op de zelfde persoon...neem je zelf es lekker in de zeik en kijk dan es hoe da voor jou aanvoeld!!

greetzzz...mariska...
Citeren27.01.20070 likes
biertje

groetjes ikke

Advertise here!!

Citeren27.01.20070 likes
heb je een heel vaat voor mij dan snake??...

greetzz...mariska...
Citeren27.01.20070 likes
Ik begrijp het standpunt hier wel, mensen die gevoelens tonen hier kunnen worden afgerekend op deze feiten, een ieder gaat overigens anders om met zijn eigen gevoelens.
De een denkt:"Ja, wat kan mij het boeien, ik leef nog" terwijl de andere het ziet als:"WEER een extra last!!!"

Maaaaaar...het meest belangrijke in dit verhaal is dat je andere mensen in hun waarde laat, of ze nu geel, blauw, groen of pimpelpaars zijn, of dat ze dingen zeggen die je totaal niet interesseren, laat ze in hun waarde.
Ongeacht wat ze zeggen of doen, dat is hun mening en niet de jouwe!

Als je het niet wilt lezen klik er dan ook niet op, zo moeilijk lijkt mij dat toch niet? of wel???

Dingen die mij negatief beinvloeden wil ik gewoon niet in mijn leven, en ik wil er ook geen aandacht aan spenderen, is zonde van mijn energie, die kan ik beter ergens anders in steken, in iets wat ik wel graag doe...

En ja Shir, schelden is een teken van onmacht

Jaco XXX
Citeren27.01.20070 likes
Dat ik zo boodschappen ga doen, en dan als ik thuiskom, mijn schoenen uitdoe, gordijnen dicht, en de Nintendo opstart, met het mooiste spel wat ik ooit gespeeld heb, en waarmee ik nu al ruim 55 uur mee bezig ben: "The legend of Zelda, Twilight princess" (trailer: URL )

En verder zie ik het wel, ga heerlijk genieten dit weekend

Jaco XXX
Citeren27.01.20070 likes
dat ik lekker met Hawk naar bed ga en daar nog ff tv ga kijken,..............
Citeren28.01.20070 likes
zou ik nog een broodje met hagelslag nemen of zal ik ff onder de douche springen

kussssssss kip

Adverteer hier