Citeren14.11.20060 likes
ehm nou ik heb spijkerbroek aan met daar op een t'shirt , daarover heen een blouse en een slagersschort, ik moet gaan werken he.
ow en mijn schoenen dat zijn kissies.
ow en mijn schoenen dat zijn kissies.

Advertise here!! |
Citeren14.11.20060 likes ehm nou ik heb spijkerbroek aan met daar op een t'shirt , daarover heen een blouse en een slagersschort, ik moet gaan werken he.
ow en mijn schoenen dat zijn kissies. ![]() |
Citeren22.11.20060 likes ik draag.....mn hart op mn tong.... ![]() |
Citeren22.11.20060 likes heb nu en zwarte broek aan met een krytstreepje en zwart topje en een donkerrood jasje en daaronder zwarte laarsen pffffffff te netjes ik weet het maar heb vandaag een crematie waar ik nu al tegen opzie ![]() xxx peetje |
Citeren22.11.20060 likes slaapshirt zwarte onderbroek en zwarte toffels ![]() |
Citeren23.12.20060 likes kom net onder de douche vandaan haha ![]() koud hè , beere koud ![]() |
Advertise here!! |
Citeren23.12.20060 likes Ik draag een koffer met geld. |
Citeren24.12.20060 likes ...euhmmm...
wat ikkes op dit moment draag?? whehehe...alleen een handdoekkie... ![]() greetzz...kisses... ...~~** mariska **~~... ![]() |
Citeren24.12.20060 likes ![]() |
Citeren24.12.20060 likes ik draag lekkr me spijkerbroek met gaten, verfvlekken en modder! ohjah en opnieuw dichtgenaaide stukjes stof whahah en hij is nog eens veels te groot ook
en draag een roze shirt en roze vest en een heel erg niet bij passende rode met witte riem! kortom me kleren zien er niet uit en zo loop ik al het hele weekend rond, heerlijk!!! ![]() kussie kirsten! |
Citeren25.12.20060 likes Volledig in het zwart nu (Goth he? hihi) en morgen naar de Efteling ook weder zwart ![]() Jacootje XXX |