Citeren31.10.20060 likes
ehmmm nu nog huispak, en dadelijk weinig meer 
'k ga lekker me bed in en maffennnnnnnnnnnnnnn
kusss feye

'k ga lekker me bed in en maffennnnnnnnnnnnnnn
kusss feye
Advertise here!! |
Citeren31.10.20060 likes ehmmm nu nog huispak, en dadelijk weinig meer ![]() 'k ga lekker me bed in en maffennnnnnnnnnnnnnn kusss feye |
Citeren03.11.20060 likes en ik draag nu, un blauw hemd, daarover een geel shirtje en daarover een paarse truitje en verder een legergroenkleurige broek, gestreepte kniekousen, me pantoffels en dat was het wel eigelijhk
kussie kirsten |
Citeren03.11.20060 likes Mijn mooie camo pak!!hahaha |
Citeren07.11.20060 likes spijkerrok, panty en rolkraagtrui en zodadelijk ook nog winterjas want moet kids van school gaan halen ![]() dikke kusss mama xxxx |
Citeren07.11.20060 likes hahahaha Mama, ik zie je zo weer voor me ![]() Ik draag: -donkergrijs shirt met lange mouwen en capuchon -Blauwe spijkerbroek -zwarte sokken En verder: -Bril -1 ringetje in mijn linkeroor, voor de kijkers rechts hahahaa -2 piercings (tong en wenkbrauw) Geurtje: Amando Capital for men Kisses Nakky ![]() |
Advertise here!! |
Citeren07.11.20060 likes ik draag nu
een roze hemd een groene trui en un spijkerbroek met riem met verschillend kleurtjes! verder draag ik blauwe sokken en me pantoffels en me bril natuurlijk ring me 6 gaatje sin me oren sijn gevult en dat was het wel! kuss kirsten! |
Citeren12.11.20060 likes Haha draag nu ouwe sloffen, een trainingsbroek en wit shirt ![]() mod om Waters voor te zijn: nee waters ik bedoel niet dat ik geen onderbroek aan heb |
Citeren12.11.20060 likes hahaha zyx!!
ik heb nu een blauw shirt aan, een groene met grijse gestreeptje trui, me super geweldige broek met panty's eronder( zie allereerst stukje..) en me handschoentjes sonder vingertoppen, jah ik weet het maar het is gewoon ook binnen koud... en natuurlijk me pantoffels! ![]() kusssie kirsten! |
Citeren14.11.20060 likes hahah grappig dit, lig nu in bed, heb dus alleen mn boxer aan. hahah ![]() ![]() |
Citeren14.11.20060 likes Ben van onderbroek tot sokken en overige kleding helemaal zwart, net als mijn inwendige ![]() ![]() |