Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord
 

wat draag jij op het moment?

 
 
1

Advertise here!!

Citeren28.10.20060 likes
wat draag jij op het moment?


ikke

kleding:
me korte eigengemaakte spijkerbroek die lekkr wijd is en met strijkplaatjes heel kinderachtig een peosje, kikker,koei, en badeendje erop heb staan( vind um self egt geweldig haha)
en daaronder panty, en verder een groen truitje met een schouder bloot en er staan dreams op en un tekening! ohjah en pantoffels!

sieraden:
in me oren, 1ste gaatjes een hangertje met zilverkleurig klavertje vier, 2de gaatjes een zwart met zilverkleurig gitaartje en derdergaatjes een zwart knopje!
verder heb ik een ring om met allemaal verschillend kleurtjes
en zown 10 eigengemaakte armbandjes!

geurtjes:
uhm niks nu...

overige: me bril!




kuss kirsten!
Citeren28.10.20060 likes
oke ik draag momenteel een spijkerbroek van pall mall een wit strak t-shirt met daar over een grijze trui van het hardrock cafe ij amsterdam,zwarte sokken en een oorbel en een gouden pinkring met hoefijzer en paardenhoofd.en ondergoed laat ik ff achterwege
Citeren28.10.20060 likes
zeg dod wie a zegt moet ook b zeggen hihiihi
nou ik heb spijker broek aan met dikke trui en cowboylaarzen
ow heb 7 ringetjes in mijn oren , en ehm 2 gouden armbanden en dan een trouwring en nog 3 ringen

en ondergoed ??? hihii draag ik niet
Citeren29.10.20060 likes
k zal maar niets zeggen
Citeren29.10.20060 likes
ik draag op dit moment nog steeds mijn pyama ..... kids waren heeeeeeeeeel vroeg wakker dus dacht ik: waarom niet even op het forum komen loeren he

maar zodadelijk ga ik me aankleden: spijkerbroek, rolkraagtrui, kousen en mijn laarzen aan.... en dan met de kids gaan wandelen in de hoop dat ze dan vanmiddag lekker slapen gaan en ik ook weer lekker mijn bedje induik whahahahahha

dikke kussss mama xxxx

Advertise here!!

Citeren29.10.20060 likes
zwarte panty zwarte jurk met korte mouw v hals en net boven me knieen. en me toffels
Citeren30.10.20060 likes
me tarzan outtfit
Citeren30.10.20060 likes
spijkerbroek, shirt, laarzen....en ja slip en bh ook nog



kusss feye




.
Citeren30.10.20060 likes
ha ik draag nu:
un spijkerbroek , un donkerroze t shirt, een roze vest daarover,
verdur nog gestreepte kniekauzen, met van die aparte teentjes! lekkr warm!! en pantoffels

verder in me oren, 2 ringetjes,2 boempjes, en 2 rondjes
uhm heb nog un ring om.

kuss kirsten!
Citeren30.10.20060 likes
nu een lekkere fluffy trui met een spykerbroek



xxx peetje
 
 
1

Adverteer hier