|
|
|
marl84 Undefined 18 berichten hey iedereen..ik zou graag van jullie willen weten wat je beroep is en waarom je werkt?
bijv. alleen voor het geld of om de sociale contacten.
alvast bedankt..xx marl |
man van toen Undefined 232 berichten hey marl
ik sta in het onderwijs, vijfde leerjaar en vind dat ontzettend gaaf!!
werk graag met kinderen en vind het super!!
maar momenteel ben ik met ouderschapsverlof om voor mijn vijfapen te zorgen hahahaah
maar geloof me, dat is ook een full-time job!!!  kussss
mama |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ben een zgn logistiek medewerker, werk als intern transporteur bij een bedrijf hier van zo'n 70 mensen, in een oppervlakte van 10000 vierkante meter.
Heb het er reuze naar mijn zin, fijne collega's en de reden dat ik werk is zowel voor het geld (Money makes the world go round) als voor de sociale contacten....
Gegroet, Jacootje |
Anonymous Undefined 65739 berichten um ike sit nog op school!!! maar heb wel un krante wijkie hahaha!!!
kus kirsten! |
vrolijke noot Undefined 319 berichten ik werk in de zorg op een verpleegafdeling en ben verzorgende !
Ik werk voor alle extra dingen maar vooral omdat ik wat wil betekenen voor mensen die zichzelf niet meer kunnen helpen en wil een lichtpuntje voor hun zijn, in moeilijke periodes in hun leven.
Ook voor de sociale contakten en het gevoel dat je een doel hebt in het leven is dat ik nog steeds iedere dag, door weer en wind ,met hart en ziel,
werk, een stukje voormezelf, een stukje voor me medemens.
En al zou ik morgen 1 miljoen winnen !!! ik bleef werken.......raar maar waar !!!
lieve groetjes nootje.......... |
|
boark Undefined 36 berichten Ben een dakdekker bij een loodgieters bedrijf en doe daar onder tussen van alles en als ik eeerlijk moet zijn doe ik het alleen voor het geld contacten heb ik genoeg ben eimand die gouw contact heeft dus Grt Jan |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi
Ik werk in het ziekenhuis op de afdeling oogheelkunde als orthoptist.
Erg leuk, afwisselend en uitdagend werk. Veel met kinderen.
Ik doe het omdat ik het ontzettend leuk vind.
Wat doe jij?
Marieke |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik werk als Assistent manager bij de Belcompany in Rotterdam. Waarom ik het doe. Gewoon omdat ik het leuk vind om macht te hebben. Nee hoor gewoon omdat het goed verdient en omdat ik veel met klanten in contact kom. Daarom is het gewoon zo gezellig!!!!!!
Greetzz Pittemas |
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyy
Ja te beginnen werk ik met geestelijk gehandicapten op een woongroep.
M'n werk is mn alles en daarbij ben ik mama van drie kinders en zorg ook voor mn man hihihih een een aparte baan hoor.
Maar geniet van het leven, en dat is ook er zijn voor anderen, is het familie vrienden of gewoon anderen .
kus luca |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik werk bij een bouwmarkt ,, ik doe het nie voor het geld maar omda ik het zo leuk vin om te werkuh :P |
|