Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

waarom werkt men??

2

Advertise here!!

Citeren09.01.20060 likes
hahahahhahahaha,,, nee ik doe ut alleen voor ut geld,,, sociale contacten hoef ik nie persee op ut werk te makuh,,, en het houd juh van de straat he ?? !!!!!!! xxxxxxxx amber
Citeren11.01.20060 likes
haha..ik zelf ben ziekenverzorgende, en zit weer op school voor apothekersassisitente..dat moet ik nog anderhalfjaar volhouden..ik zou graag iets met dieren willlen doen, maar dat duurt zo lang en verdient niet echt goed..misschien ooit..
Citeren23.01.20060 likes
hey, ik werk in de kinderopvang, vindt het gewoon super om met kinderen te werken en pedagogisch bezig te zijn. Ik vindt het leuk om aan de kinderopvang een extra demensie te geven, door extra's te bieden, wat niet mogelijk is in de reguliere kinderopvang. De oudercontacten, spreken me bijzonder aan, en kinderen begeleiden en stimuleren in hun ontwikkeling. moet eerlijk bekennen mijn werk betekent heel veel voor me, en als ik het geld niet nodig had, zou ik toch blijven werken.
cats
Citeren19.02.20060 likes
hallo, ik werk in het ziekenhuis op de dienst Inwendige Ziekten als medisch secretaresse. Mijn werk op zich is afwisselend waardoor ik het graag doe. Mijn baas kan soms wel eens lastig doen maar mijn collega's maken dit goed. Ik ga enkel werken voor de centjes anders zou ik liever thuis blijven bij mijn zoontje van 2 jaar. Helaas hebben we ze broodnodig dus ...

groetjes

Toska
Citeren25.03.20060 likes
hoi , ik werk in de bouw , metselen , ik doe dit al 10 jaar , ken niks anders he, hihi , ga nu in september zelfs avondschool volgen om na mijn uren op zelfstandige basis wat bij te verdienen , dus doe ik het zeker graag , en het brengt goed op om mijn gezin te onderhouden he , ik zit gewoon graag in den buiten!!!

racing.
2

Adverteer hier