Citeren15.12.20060 likes
hallloooooooo mariska dr bericht was geplaatst door MIJ...was ff een foutje....maar ik plaatste dit berichtje en niet mariska hahahahahaha
Advertise here!! |
Citeren15.12.20060 likes hallloooooooo mariska dr bericht was geplaatst door MIJ...was ff een foutje....maar ik plaatste dit berichtje en niet mariska hahahahahaha |
Citeren15.12.20060 likes mrammetje..zoals er ook te lezen staat....ieder zn mening en respect voor ieder zn gedacht.....klaar...
ok??? |
Citeren15.12.20060 likes en bedankt pro ![]() ![]() |
Citeren15.12.20060 likes bedank??? waarvoor???tjeeeee....en idd...sommige koeien moeten nodig es gemolken worden... |
Citeren15.12.20060 likes nou een verschil met iedere forum is overal te vinden pro maar om het ff te zegguh dit is een chatsite waar gein en fun best geplaast mag worden ik vind het erg goed van je dat je andere mensen wilt helpen maar je moet jou forum niet met dit vergelijken want dat van jou is om mensen te helpen en dit is om mensen te vermaken dus daar zit altijd een verschil in als je snapt wat ik bedoel en iedereen zijn mening mag alles word gewaardeerd en gerepecteerd maar kletsen.com is geen infomatie site maar een chat site dus voor problemen met je pc of wat voor iets moe je tog echt ergens anders wezen bijvoorbeeld bij jou of een ander speciaal gerichte forum voor je probleem maar voor de rest ik vind het goed dat je mensen wilt helpen maar dit is hoe ik er over denk
vriendelijke groet dave |
Advertise here!! |
Citeren15.12.20060 likes ogen en oren zitten precies in jullie binnen zak...btw...waar verdoe ik trouwens mn tijd aan...wat je ni kent schrikt je af....en wat je afschrikt wil je ni kennen...
en nog eens iets....als je dan al niet in het bovenste laatje ligt verwacht je zowiezo tegen wind.... kheb zo den indruk dat ik TURKS praat..ik ben dan wel BELG maar praat duidelijk NEDERLANDS ....swat...my opinion is bij deze geplaatst..trek er jullie plan mee...en schud elkaars handje...deze topic geeft mn mening belang duidelijk vertroebelt.... ik vergelijk NIKS...ik zet duidelijk een persoonlijke mening...of het je nu de ballen intereseert of ni.....ik ga niet schuiven omdat ik te vaak tegen wind ontvang....als je ook niks beter weet..... verdraagzaamheid is ver zoek...maak daar maar eens een TOPIC over....zal ik jullie mening ook dwars bommen...want daar is men zoals steeds nummer uno in.... klaar.... |
Citeren15.12.20060 likes DUIDELIJK NEDERLANDS?????????? swat my opinion......??? |
Citeren15.12.20060 likes je kijk maar hoe je het ziet pro maar het is in ieder geval je mening nie dwars liggen en als je dat denkt kan ik ook niks aan veranderen
vriendelijke groet gewoondave |
Citeren15.12.20060 likes PRO maak je niet druk.........
Dit is een algemene chat......... Ik als bluesmuziek liefhebber zit ook op chatboxen,die als doelstelling hebben elkaar te helpen met het vinden van bluesnummers of bekende/blues muzikanten,daar hebben we het niet over smurfen of wat ik gegeten heb. maar dat zijn chatboxen met een gegeven item. hier in een algemene chatbox kan je over van alles praten al is het maar slap ouwehoeren,het is(in goed nederlands)for fun... ![]() |
Citeren15.12.20060 likes dat vind ik nou ook zuurkool ![]() |