Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

waarom vetrekken toch al die modjes?

Advertise here!!

Citeren15.12.20060 likes
allemaal hebben ze een hele mooie en duidelijke uitleg...waarvoor mn respect...toch heb ik zo MIJN eigen bedenkingen rond dat hele mod gebeuren...ik diende enkele maanden ook een mod aanvraag in...men stuurde me de nodige formaliteiten op en moest die ondertekenen en terug sturen...
weeeeken moets ik wachten....het werd steedsd maar uitgesteld...terwijl een ander zonder enig probleem en zonder wachten wel mod werd..
kijk...iedereen heeft zo zijn redenen om mod te WORDEN...en het niet meer te zijn....men onderschat het soms...altijd die shifts en dergelijke meer...mocht men de modjes gaan vergoeden voor bewezen diensten dan zouden ze volgens mij onbetaalbaar zijn...
ik heb ooit mijn aanvraag ingediend...en zelfs meer dan dat...
ik heb jaren lange mods ervaring en dergelijke meer...maar ik kreeg nooit die kans...NOOIT...dan stel ik me ook wel es vragen..
ik ben al 6maanden chatter op kletsen...waarvan ik al 2keren een ban aan mn broek heb gehad...nou dat zal wel een grote rol hebben gespeeld...maar je ziet..ik kom steeds terug(wat ik niet van plan was vanwege die eertse ban)maar men vroeg het me om terug te komen..
ik vraag me werkelijk af hoe het komt waarom een ander direct de kans krijgt en een ander zolang word aan hetv lijntje gehouden...en je ziet eh...degene die snel snel worden aangenomen als mod ..trekken zich na enkele weken al terug...
let wel....ik zeg enkel mn ongezouten mening zonder de bedoeling slecht over iemand te denken....maar als je het ff allemaal bekijkt dan weet men dat ik op 1 manier wel es gelijk heb...

ik heb zo de indruk dat iedere chatter wel es mod is geweest....en door de 1 of andere reden ermee stopte....ieder zn keus ...maar dan word het es tijd dat men een ander ook de kans geeft...want blijkbaar is men blind en of doof en gaat een ander steeds voor..
ik zelf heb heel wat mods ervaring...en de belgische regels zijn net dezelfde ald die van NL...daar zijn we het eens mee....maar doordat ik al 2bannen heb gekregen krijg ik geen kans...ben ik daarom slecht???of is het omdat ik niet in jullie plaatje thuis hoor???of wat is het probleem??ben ik te belgisch????of zeg ik te vlug mn mening????
weet je...ik heb respect voor deze site eh en chatbox....dit is niks nieuws voor me...ik bezit zelf een prof forum en website...tevens een chatbox ook....maar ik heb zo de indruk dat ik concurerend over kom en daarom niet de kans krijg...
Citeren15.12.20060 likes
Even mijn ongezouten mening geven....
Als ik zelf een prof.forum en website..tevens een chatbox ook,zou hebben.Zou ik geen tijd hebben om op een ander chatsite moderator te zijn....of het moet zo zijn dat op mijn eigen prof forum chatbox geen mens komt....ja dan heb ik tijd over,om anderen over mijn eigen prof forum chatbox te vertellen op een andere chat box....
Citeren15.12.20060 likes
Nou zuurkool er is zelf een mod waar ook al eens problemen mee waren en die was er ook mee gestopt op kletsen ,die is nu wel weer mod hier maar je ziet hem alleen heel zelden.
En dez mod heeft dus ook een eigen chatbox.

Soms vraag ik me af of er Modjes zijn die het alleen doen om op het Modforum te kunnen kijken , en zo gratis Vip kunnen zijn.

grotjes Ron
Citeren15.12.20060 likes
heb er een tijdje op moeten wachten , maar ben blij de 2 bovenstaande meningen aan te treffen , denk er namelijk ook al een tijdje zo over , maar als ik het zegt word er toch geen aandacht aan gegeven .

groetjes Elvis
Citeren15.12.20060 likes
tja dat is meningen zo. je geeft ze en soms doet iemand er wat mee en soms niet . maar een mening blijft een mening en is niet per defentie wat de meerderheid er van vind.

Advertise here!!

Citeren15.12.20060 likes
je wordt geen mod om op het vip-forum te kijken, je wordt mod omdat je kletsen leuk vindt en er iets voor wilt doen om het leuk te houden en anderen te helpen. ik heb goed nagedacht om mod te worden maar toen was mijn situatie ook anders. alles verandert ...

ik ben mod geworden omdat ze toen krap zaten en ik wou inspringen. ik wou het heel lang doen ook. maar het werd allemaal te veel : de kleine, hawk, het huishouden en kletsen. en dan nog dat hele gedoe rond een bepaalde persoon hebben me doen besluiten dat het beter was te stoppen. ik trek me alles veel te veel aan en ik twijfelde aan alles. ik wou mijn mede-mods niet in de steek laten en heb het zo lang mogelijk volgehouden maar het werd te zwaar ...

groeten

Toska
Citeren15.12.20060 likes
VOOR ALLE DUIDELIJKHEID DIT BERICHT IS GEPLAATST DOOR PRO...WAS FF ZONDER MIJN WEET INGELOGD OP MARISKA DR NICKNAME....DUS OM ALLE MISVERSTANDEN TE VERMIJDEN...DIT BERICHT IS VAN PRO

zuurkoolmet worst...jou opmerking zal wel naar mij gericht zijn waarbij ik geen bezwaar heb dr ff op in te gaan...op mijn forum en website gaat het er anders aan toe....kheb maanden gewerkt aan hetgeen ik nu bezit...de werking van mn forum is tevens niet zoals deze van hier...waarvoor mn respect...en de bedoelingen van mn forum en website zijn bij deze ook anders dan hier....en maar best..maar hetgeen ik wel kan zeggen is..bij mij vind je inter actieve info en software wat je bijna nergens anders kan vinden...als men mijn hulp inroept met de nodige informatie eraan gebreid kan ik meestal de persoon in kwestie helpen...het gaat er mij niet om hoeveel leden ik heb...het gaat er me om dat ik mensen kan helpen...want deze forum hiero mag dan wel leuk zijn maar zaken die ik te bieden heb kan je hiero niet vinden ...das punt 1..
ten 2de..mijn forum geeft op elke topic de NODIGE informatie aan waarbij je ook niet hoeft te zoeken wat voor wat dient....hier zie je fotoo‘s staan...maar je moet op de chatbox gaan vragen hoe je een foto plaatst....
ten 3de....er gaat geen dag voorbij dat...ALS ik op kletsen kom chatten dat men MIJN pv ingaat om hulp te vragen over een dergelijke pc probleem....DUS....zegt al genoeg eh...denk je ni???ik heb respect voor ieders manier van omgang...en ik breek niemand of iets af..want dat recht heb ik nu eenmaal niet....maar wat ik wil duidelijk maken is beste zuurkoolmet worst......op mijn forum vind je geen topic met bv de vraag‘‘‘‘wat eet je vandaag‘‘‘‘neen...bij mij vind je nuttige info......wat zeg nu eens eerlijk....wie intereseert het nu wat je vandaag draagt of eet...tevens mankeert de vraag naar onze schoenmaat nog om het compleet te maken....hoe ver kan je dus gaan eh...
so.....en btw....take a look ....je zult vlug merken dat er dag en nacht verschil is wat betreft een forum en EEN forum....maar nog eens...iedereen geeft zn eigen behoeftes...mening en manier van omgang....bij deze is deze van mij weer eens met veel plezier geplaatst....
Citeren15.12.20060 likes
nou ik ben echt geen mod geworden om op het mod forum te kijken en vip was ik al uit mijn eigen geworden, toen shirley mij vroeg heb ik eigenlijk bijna gelijk ja gezegd zonder me te beseffen dat het idd een verplichting is, maar dan nog doe ik het graag, zou wel meer willen, maar mijn prive sitautie laat dat op dit moment niet toe

vandaar dat ik van 7 dagen in de week op kletsen nog maar een keer of 3 op kletsen ben, alhoewel ik wel dagelijks wel even aktief ben op het forum

kusssssss kip
Citeren15.12.20060 likes
je bent een kanjer toska
soms moet je beslissingen nemen
Citeren15.12.20060 likes
maris een eigen site . ok dat is nieuw voor me
en het maakt voor de rest ook niet uit lijkt me.

kletsen is kletsen omdat mensen op kletsen hem zo maken. en ik( spreek ik alleen voor mezelf) vind het leuk om te weten wat een ander eet drinkt aan heeft en gaat doen. gewoon omdat ik geen zin heb in zinnige info. voor mij staat kletsen voor lol een leuk. en een vleugje zware gespreken en verdriet. ik kom hier echt om het leuk te hebben.

ik begrijp heel goed dat er mensen zijn met andere behoefte en die dat hier niet vinden. daarom staat heel internet vol met dieverse boxen .

maar tis ook niet verplicht om het forum te bezoeken. ben blij dat er catogorieen zijn. kan je makkelijker schiften wat je wel en niet wil lezen ( gaat helaas niet op voor mij want ik wil gewoon alles lezen :biglol

dus wat mij betreft doet een ieder lekker waar die zin in heeft zolang je maar een ander niet kwetst.

Adverteer hier