Citeren12.12.20060 likes
Waarom regent het?
Advertise here!! |
Citeren12.12.20060 likes Waarom regent het? |
Citeren12.12.20060 likes PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF dit topic lust dus niks op merk ik .
Zeg gewoon wat jullie ervan vinden over de gang van zaken (over hoe het nu gaat ![]() ![]() groetjes Ron |
Citeren12.12.20060 likes denk dat ieder modje een andere reden heeft om te stoppen. en ja soms zijn ze het niet eens met het beleid van klesten. maar dat zegt niet veel over kletsen zelf dat zegt meer wat over de verwachtingen van de modjes lijkt mij |
Citeren13.12.20060 likes hallo vind het wel grappig dat er nu pas opvalt hahahahaha dat ze allemaal op stappen verder kan ik er niks zinnigs over zeggen trieste zaak toch wel
groetje jessicaas |
Citeren13.12.20060 likes ach jongens waar maken we ons druk om tis de keus van de modjes en dat moeten we respecteren toch? Vind het wel jammer hoor maar dat is een ander punt. ![]() xxx peetje |
Advertise here!! |
Citeren14.12.20060 likes er al eens bij stil gestaan dat men als mod heel wat tijd steekt in een chatbox??
shiften....planning....in vallen....en dergelijke meer.... de vraag waarom een mod stopt is zijn persoonlijke keuze en mening.... de vraag is eerder...WAAROM WORD MEN MOD????? |
Citeren14.12.20060 likes kijk pro werpt een heel andere kijk op de zaak. soms valt het mod zijn tegen soms is het niet te combineren met de rest van je leven en soms ja soms zijn er gewoon andere reden.
maar wat de reden ook is om te stoppen dat is ieder zijn eigen keus. maar de vraag van pro .waarom word iemand moderator. voor mij was het iest waardoor ik me weer nuttig voelde. het idee dat er mensen waren die me nodig hadden. momenteel heb ik ff andere dingen aan me hoofd maar zodra dat weer wat rustiger is en ik een comp heb die het weer goed doet ben ik zeker weer van de party. het kost me minimaal anderhalf uur per week ik weet het van te voren. en als ik meer diensten wilt draaien kan dat altijd. maar belangrijker is nog . ik vind chatten gewoon leuk ( want de tv zegt niks terug) en of ik nu beneden in de room hang of boven in sta dat blijft voor mij het zelfde. en het is makkelijk om je aftereageren op een modje maar zonder modjes was kletsen er niet en sommigen vergeten dat wel is |
Citeren14.12.20060 likes Nou pro , ik was toendertijd Mod geworden op kletsen omdat ik en andere mod uit de brand wilde helpen ,en op dat moment ook kletsen (kletsen had me al vaker gevraagd) binnen 3 weken naar aanmelding zelfs !!!
Maar ik zei altijd nee,en heb me toen maar over mijn hart gestreken om het maar toch te doen.(zeker om ff tijdelijk te helpen). Maar het werd dus toch een verplichting helaas. Ik heb zelfs 3 weken lang de hele indeling in mijn uppie geregeld en heel veel shiften gemaakt (zoals shir normaal dus) omdat Shir toen helaas zonder internet zat.( en dit heeft me ook veel telefoontjes gekost (rond de 20 euro) Helaas was er iets aan de hand met een persoon en erg genoeg was ik de dupe ervan geworden en dat was dus voor mij gewoon (ik werd daardoor op non-actief gezet) * kappen ermee* dus dat was mijn rede en helaas denk ik er nu nog steeds over om nooit meer mod te worden ,zelfs na excusses van Denre. |
Citeren14.12.20060 likes |
Citeren14.12.20060 likes Ja, om eerlijk te zijn werd het voor mij dus ook een beetje een verplichting, en absoluut niet omdat ik me door iemand geirriteerd voelde ofzo.
Ik heb een hele leuke tijd gehad als modje zijnde, voelde me werkelijk vereerd dat ik het mocht doen, en heb genoten van die tijd, maar na een tijdje merkte ik toch dat ik wilde chatten als het mij uitkwam, en niet omdat ik moest! Daarom heb ik ook zoveel respect voor de modjes die hun tijd opofferen voor deze leuke site!!! Dat is ook het grote verschil met bv MSN, daar zitten mensen op die ik al ken, maar ik wil nieuwe mensen ontmoeten, mijn horizon verbreden, mijn vriendenkring uitbreiden, snap je? En waar kan ik dat beter dan hier??? En of dat nu mannen of vrouwen zijn, dat maakt me helemaal niets uit De vreemden van nu kunnen zomaar de vrienden van later worden, dus hoe je het ook bekijkt, het is altijd een win/win situatie.. Jaco XXX |