Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

waarom?

Advertise here!!

13.12.20050 likes
een vraagje ? :d kijken wat jullie zeggen waarom liegen sommige mensen ?
13.12.20050 likes
wie liegt er? :P
13.12.20050 likes
om zich beter te voelen?
om geen ruzie te maken?

ik weet het niet hoor....eens zien wat ze hierop zeggen whahahahah
13.12.20050 likes
goeie morgen,
heb geen idee, snap ook vaak niet het waarom van een leugen, waarom zou je je beter voor doen dan je bent? Het vervelende is alleen dat ik daardoor eigenlijk er altijd vanuit ga dat iemand eerlijk is...en ja dan stoot je je kop wel is...maar de waarheid komt toch altijd wel naar boven...en liever positief blijven en dan me maar is vergissen in mensen...dan altijd op mijn hoede moeten zijn en achterdochtig. En denk dat iedereen wel is een leugentje om best wil heeft hoor...je wilt tenslotte niemand onnodig kwetsen...maar laten we toch verder gewoon eerlijk zijn bereik je veel meer mee. groetjes feye
13.12.20050 likes
je hebt helemaal gelijk, feye
groetjes van Dodo

Advertise here!!

13.12.20050 likes
ik ben rijk, ik ben knap, ik ben een charmeur, ik wind elke vrouw om mijn vinger, ik ben onsterfelijk, maar......

liegen? liegen doe ik nooit!

pacco
13.12.20050 likes
kunnen we elkaar een handje geven pacco
13.12.20050 likes
ik weet niet of je dat wel zou willen weten moon mss heb je wel een idee je ken me redelijk goed
13.12.20050 likes
Wie geloofd er nu de waarheid, leugens klinken veel geloofwaardiger en zijn meer samenhangend.
Wie stemt er nu op een politicus die eerlijk is?
13.12.20050 likes
De reden waarom sommige mensen liegen is, in mijn bescheiden mening, omdat ze zich beter voor willen doen dan dat ze in werkelijkheid zijn, maar wie hou je nou werkelijk voor de gek????

Diegene waar je de leugen tegen verteld gaat ervan uit dat je de waarheid verteld, toch? Tenminste, zo zit ik in elkaar..ik ga ervan uit dat als iemand iets tegen me verteld, dat dat DE waarheid is, waarom zou die persoon tegen mij liegen?????? kom op zeg, we zijn toch geen kinderen meer, we zijn volwassenen, en gedraag je daar dan ook naar!!!!!

Ik VERAFSCHUW WERKELIJK mensen die niet de waarheid vertellen, ik bedoel, ik heb een redelijke vriendenkring om me heen, en daar kan ik altijd op vertrouwen, wat heb ik aan iemand die ik niet kan vertrouwen?????Toch helemaal niks, die voegt geen enkele waarde toe aan mijn leven!!!!!
Die persoon is mijn aanblik niet waardig, nooit niet!!!!!

Ik merk het hier wel op de site dat sommige mensen zich anders voordoen (ik noem geen namen) dan dat ze in werkelijkheid zijn, maar mijn God, wat wil je daar nou in Godsnaam mee bereiken????????
-Dat de ander je leuk vindt?
-Dat de ander je wil ontmoeten om de persoon die je dus NIET bent?.....

Doe gewoon normaal, en gedraag je op een manier zoals het hoort, je houdt alleen jezelf voor de gek!!!!!

De mensen hebben me maar te nemen zoals ik ben, en anders...VETTE PECH!!!!!!!

Jacootje

Adverteer hier