Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

waarom?

3

Advertise here!!

14.12.20050 likes
Tja... nootje.. verlangens... wie niet he?

Tja, liegen om jezelf beter voor te doen, hmm heb nog weinig mensen ontmoet die zichzelf slecht maken, dus wanneer lieg je dan?

Beste mensen, je collega de leugenaar word gepromoveerd en jij die jezelf zo eerlijk vind word in een hoekje gezet.

Stap es een winkel binnen en vraag informatie over een artikel...

Wie wil nu echt de waarheid horen over zichzelf?

Kontenlikkers zijn toch wel erg populair hoor.
19.12.20050 likes
Nou, Waters, ik ben gewoon mezelf, en alles wat ik zeg meen ik ECHT.....kan hier nog de hele nacht over door gaan, maar ik heb de mensen hier nu wel op de site leren kennen die ik kan vertrouwen en wie niet....
En mensen die ik van vroeger ken van hier, blijken nu toch niet de personen te zijn die ik kan vertrouwen, en dat vind ik jammer, heel erg jammer zelfs...
Terwijl je die personen toch in vertrouwen neemt, doen ze dat bij jou dus totaal helemaal niet!!!!

Jaco
20.12.20050 likes
Jep Jaco, als je het hier zo leest dan liegt niemand en zijn we allemaal zo eerlijk.
Ik ben iemand die liever discussie aangaat door tegenstrijdige mening te verkondigen.
En dan es zien hoe mensen reageren... leer je meer van
Mensen vertrouwen op een chatsite doe ik erg individueel en duurt best lang vaak.
In ieder geval lieg ik niet over mijn leeftijd, woonplaats, en plaats geen foto van 10 jaar terug.
Verder is het niet echt mijn probleem of chatters mij geloven of niet.
Ik heb ook nog een leven naast de chat met echte mensen..
20.12.20050 likes
ben ik soms zo blond, vast van binnen, heb ik weer wat gemist?
liegen ja wat is dat eigelijk, zolang je je zelf maar in de spiegel aan kunt kijken.

mijn foto. schips al een half jaar, waters ik denk dat je zelf je mensen moet zoeken waar het mee klikt, doe ik ook, is dan hartstikke leuk.
heb ook een leven hiernaast, maar heb hier ook mensen leren kennen die ik denk best kan vertrouwen, en anders is het gewoon jammer.
jammer dat ik echt 42 ben, pfffff
20.12.20050 likes
Dat blond is gelukkig maar cliche, en mijn spiegel is nog heel.

klikken met mensen.. ach ik klik soms wel, maar lieg niet vaak.

jouw foto is toch meer dan 10 jonger dan de mijne

Advertise here!!

21.12.20050 likes
ik lieg echt nooit, ja alleen nu heel even
21.12.20050 likes
Hey Sas, lieverd!!!!!!

Hoezo jammer dat je 42 bent, is toch een heerlijke leeftijd??!!!!! Nog 4 jaartjes en dan ben ik het ook!!!!! Het leven begint op je 40e zeggen ze, nou, laat maar komen, die hap, ben er klaar voor hahahahaa
23.12.20050 likes
Liegen doen veel mensen wel eens... om bestwil of om zichzelf misschien iets beter voor te doen, maar liegen in een relatie heb ik een aperte hekel aan. En vroeg of laat komen die leugens wel uit. Liegen is dus korte termijn-denken... niet zo slim en vooral niet goed. Niemand is volmaakt, maar structurele leugenaars lopen altijd een keer tegen de lamp. Gelukkig maar!

Ik wens jullie alvast hele fijne feestdagen en een goed begin! En heel veel geluk en liefde natuurlijk.

Leo (hunterleo)
3

Adverteer hier