13.12.20050 likes
bedankt jaco dat wilde ik horen

Advertise here!! |
13.12.20050 likes bedankt jaco dat wilde ik horen ![]() |
13.12.20050 likes Graag gedaan, lieve Shir!!!!!!!
Zo denk ik er nu eenmaal over!!!!!... Kusssss Jaco |
13.12.20050 likes ja en zo is het ook , liegen is het enigste waar ik een grote hekel aan heb
kusssssss shirley |
13.12.20050 likes liegen mag niet dan ben je stout |
13.12.20050 likes Maar wie wil nu echt de waarheid horen?
Niemand die de waarheid gaat opzoeken. We geloven gewoon wat we willen en wat we niet willen. Wie is lief en wie is stout? |
Advertise here!! |
13.12.20050 likes is ook zo waters maar als je de waarheid kent en iets anders hoort dan hoef je niet te zoeken naar de waarheid toch ? ![]() |
13.12.20050 likes ze liegen er maar op los........... ik weet toch wie er liegt hhahhhaha das mijn gave...............
nootje............... |
13.12.20050 likes Als je de waarheid kent Shir, maakt het verder weinig uit wat men zegt toch?
Lijkt we wel grappig ![]() Zeg Nootje, als ik zeg dat ik erg gelukkig ben, lieg ik dan? Jij moet het weten toch? |
14.12.20050 likes nee, dan lieg je niet maar je hebt verlangens....................
heb ik dit gelogen ??? groetjes nootje....... |
14.12.20050 likes Waarom liegen mensen? Leugenaars zijn vaak mensen die de confrontatie niet aankunnen. Ze zijn bang voor een afwijzing. Meestal ontstaat het liegen uit angst. Ze zijn bang voor een afwijzing en niet goed genoeg te zijn. Vaak sta je er zelf niet bij stil waarom je een leugen vertelt. Het gebeurt langzaam maar zeker onbewust en op een gegeven moment ga je er zelf ook in geloven.
Meer dan een leugentje om bestwil Mensen leren zich soms aan om de waarheid te verdraaien. De oorzaak hiervan kan diep liggen. Misschien komt het door een moeilijke jeugd waar zeer strenge opvoedmethodes werden gebruikt. Liegen is dan een overlevingsstrategie. Het kan ook natuurlijk bepaald zijn. Er kan iets mis zijn in je hersenen waardoor je minder controle hebt over impulsen. Dan spreek je makkelijker een leugentje uit, dan je eigenlijk zou willen. Liegen kan een ziekelijke vorm aannemen. Dit zijn de pathologische leugenaars. Deze mensen kunnen het niet weerstaan om dagdromen en fantasie?n als werkelijkheid te presenteren. Ze zijn heel overtuigend, ze geloven er zelf ook in. Zij worden zo door hun leugens, hun pseudologia fantastica, meegesleurd en vaak weten ze niet eens waarom ze dat doen. |