Citeren09.08.20060 likes
Zucht ... zucht... zucht....
Advertise here!! |
Citeren09.08.20060 likes Zucht ... zucht... zucht.... |
Citeren09.08.20060 likes ik zucht met je mee........flair |
Citeren09.08.20060 likes Dat meen je toch wel echt he Zuurkool, want anders word ik heel verdrietig hoor!
Dan zou ik zoooo teleurgesteld zijn in jou en moet ik weer terug naar de praatgroep, waar ik net na 7 jaar niet meer hoef te komen. |
Citeren09.08.20060 likes ik ben na 4 jaar met die praatgroep gestopt...ik kreeg last van mijn oren,van al dat gewauwel
![]() |
Citeren09.08.20060 likes tsja waarheid.. tis net in hoeverre je de chat tot je priveleven toe laat... en je moet zelf erachterkomen in hoeverre je bepaalde mensen kunt vertrouwen, wilt vertrouwen misschien ook wel.
succes baco! |
Advertise here!! |
Citeren09.08.20060 likes baco,
je kent het gezegtu, al is de leugen nog zo snel, de waarheid achter haald hem wel!!!!!!!! en daar bij moet je je gevoel volgen, en weet dat je dan juiste besluit zal neemen! XXXXXXXXXXXXdaan |
Citeren09.08.20060 likes he baco,
soms is de waarheid minder leuk als men zal denken, het doet pijn en verdriet, en die persoon die ziet het niet, dat maakt het denken ook minder fijn, wat je blijft achter met de pijn, zo als ik wel eens eerder hebt gezegt, het is een onrecht om soms de waarheid te willen weten of te zien, en die andere persoon die maar lacht!! ik heb het er mee gehad, bedenk goed wat je toe laat in je leven, het wordt je niet gegeven. red devel |
Citeren10.08.20060 likes Volg je gevoel en geloof in vertrouwen. Wie niemand meer vertrouwd vind de waarheid nooit.
Groetjes Tess xXx |
Citeren10.08.20060 likes hee dat is dan dicht bij mij frank ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.08.20060 likes danielle...............
het is.........al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald HAAR wel ..........ik wil er verder niets mee bedoelen.maar leugen is vrouwelijk ![]() |