Citeren08.08.20060 likes

Wat moet ik geloven,ik weet het niet.
Advertise here!! |
Citeren08.08.20060 likes ![]() Wat moet ik geloven,ik weet het niet. |
Citeren08.08.20060 likes Niet iedereen verteld de waarheid baco.
Dus ga op je eigen instict af en luister goed naar je hart dan weet je wel wat de waarheid is. groetjes |
Citeren08.08.20060 likes ja baco , das een vraag die veel mensen hebben hoor
en ja wat nanc zeg is waar he je gevoel kan je veel vertellen. is geen antwoord baco maar ja kan m niet helemaal voor je beantwoorden knuf en kus ![]() |
Citeren08.08.20060 likes bedankt nanc en luca,maar probleem isdat niet meer weet wie of wat de waarheid is.
gevoel gaat 2 kanten op ![]() |
Citeren08.08.20060 likes Ja Baco, dat heb ik ook wel eens, maar dat is het nare van de chat, iedereen kan je wat wijs maken en zoals Nanc al zei, dan moet je op je gevoel afgaan.
Maar als je wat vaker met de mensen praat, dan krijg je op den duur wel een idee wie te vertrouwen is en wie niet. kussss kip |
Advertise here!! |
Citeren08.08.20060 likes Beloftes maken schuld maar verstrekken geen garanties
ze worden wel gegeven maar blijken vaak illusies elk uitgesproken woord zou een daad moeten verrichten maar de werkelijkheid is anders die kent heel veel gezichten eerlijkheid staat in de ogen maar bedrog schuilt achter vlies een open blik spreekt waarheid,schijnheiligheid valt als een markies toegankelijkheid geeft eerlijk inzicht ,afwijkende ogen spreken luchtledig ware zuiverheid waarheid staat geschreven in de ogenblikken vanuit je hart gegeven |
Citeren08.08.20060 likes je kan ook zeggen ik wil t niet eens weten ![]() groetjes shirley xxx |
Citeren08.08.20060 likes volgens mij had dit ook niet met de chat te maken, maar was het in het algemeen bedoeld ![]() |
Citeren08.08.20060 likes ben het met shirley eens, al is het niet altijd even makkelijk. dingen gaan soms toch eigen leven leiden. en ja roddelen gebeurt overal dus ook hier, de kunst om te proberen je er niet wat van aan te trekken. en het idd als afleiding en gezelligheid te zien hier.
baco hou je hoofd cool, en geloof je eigen waarheid. kusss feye |
Citeren08.08.20060 likes ag weetje overal wordt geroddeld, als je eens wist hoe vaak mensen het over jou zelf hadden...
ikdenk dat er altijd wel iemand is ergens die het op dat moment over jou heeft! en ja roddelen wordt altijd negatief opgevat vind ik, aar rodelen kan ook best positief zijn naar een persoon toe vind ik hoor! als je roddelt hoeven het tog niet persee slechte dingen te zijn over iemand? k denk meestal juist positief! je moet er gewoon niet bij nadenken en lekker jezelf wezen en niet denken aan wat anderen van je vinden! sorry dwaal beetje af he hahaha! maar ja wie de waarhed spreekt of niet ook dat zul je niet weten en ook daar zal ik maar niet te vaak bij stil staan, schiet niemand wat mee op! dikke kuss kirsten! |