Citeren08.08.20060 likes
tja baco als is de leugen nog zo snel de waarheid.........en volg je eigen gevoelens xxx peetje
Advertise here!! |
Citeren08.08.20060 likes tja baco als is de leugen nog zo snel de waarheid.........en volg je eigen gevoelens xxx peetje |
Citeren08.08.20060 likes sorry weet niet eens waar het over gaat maar ik vind jou toffe vent kusssssss wilma |
Citeren08.08.20060 likes zo zie je maar baco, je gooit er een cent in en er rollen hele verhalen uit ![]() ![]() |
Citeren08.08.20060 likes Whaha espasa.
Maar Baco als je gevoel twee kanten is moet je er rustig bekijken en dan kom je er vanzelf wel achter. Waarheid komt altijd uit vroeg of laat kussssssss |
Citeren08.08.20060 likes Roddelen vind ik persoonlijk vreselijk. Je doet daar toch meestal veel mensen pijn mee.
Maar tuurlijk,ik weet wel dat ieder mens roddelt dat is eenfeit. Dit soort dingen moet mij altijd denken aan toen ik nog op school zat. Daar hadden we dan een kring gesprek. ALs je zag wat de 1e te fluisteren kreeg en de laatste............................ Daarmee wil ik zeggen dat als iemand een gerucht of iets hoort iedereen in zijn eigen woorden tegen anderen zegt en dat iets snel verdraaid wordt. Een hele andere waarheid............................... Groetjes, Anita |
Advertise here!! |
Citeren08.08.20060 likes bedankt allemaal voor de goeie reacties,ik ga er zeker wat mee doen.
Zitten hele goeie dingen tussen ![]() Thankss kussssss en hand |
Citeren08.08.20060 likes nou oké, lange tijd niet op het forum geweest, maar toch maar ff aanhaken dan .................... is een goed onderwerp. Is idd heeel erg moeilijk om op de chat te bepalen wat nu waarheid is of niet, wie neemt nu wie in de maling en wie doet zich anders voor dan ze zijn ? Blijft heel erg lastig toch......
Ik denk gewoon jezelf blijven en idd goed luisteren. Bij de ene heb je wel een klik, bij de ander niet, tja, dat kan....... Aan de andere kant.... het blijft leuk, vaak lijkt het net één grote familie ![]() gezellig toch ? |
Citeren09.08.20060 likes baco volg je hart en doe wat je zelf het beste vind kan er nu over mee praten van wat is de waarheid ik weet het zelf ook niet meer de wereld is toch al 1 leugen helaas
kussie jessicaas |
Citeren09.08.20060 likes Baco
Dit vond ik op internet over "de waarheid" ... moeder stopte vaders sokken pa met krant dronk een kop thee truusje hing aan moeders rokken en keesje keek kleurentv ook jaap was thuis hij zat te lezen een spannend boek van Robin Hood en door het fluiten van de mezen leek de stemming reuze goed. maar de spanning was te snijden omdat Jaap ergens mee zat Hij had gedroomd van mooie meiden en s'morgens was zijn bed toen nat (ja s'morgens was zijn bed toen nat) Jaap zat op zijn stoel te zweten deed maar net alsof hij las maar Jaap wilde van vader weten wat een harde plasser was (wat een harde plasser was) toen pa de krant had dichtgevouwen stopte hij een verse pijp toen kon Jaap het niet meer houden hij vroeg: vader ben ik rijp? pa schrok als door een wesp gebeten moe had zich aan de naald bezeerd en dan wil vader wel eens weten waar Jaap die woorden heeft geleerd. Jaap kon zijn tranen niet bedwingen het was die jongen in zijn klas die plaatjes had met bloote dingen en zei dat vies doen lekker was (ja die zei dat vies doen lekker was) wat voelde Jaap zich een verrader vragend keek hij moeder aan toen kwam de harde stem van vader zo is het wel genoeg Jaap, je kunt gaan Jaap hing de rugzak om de schouders en liep de nacht in, nogal verward thuis bleven zijn onthutste ouders wat is ouderschap toch hard Jaap liep zolang zijn beentjes konden en hij pardoes voorover viel laat werd jaap die nacht gevonden door een blinde homofiel jaap werd 12 en bordenwasser, fier droeg hij zijn moeilijk kruis soms kreeg hij een harde plasser dan dacht hij altijd weer aan thuis. (Ja dan dacht hij altijd weer aan thuis) nu zijn we velen jaren later jaap heeft de baard al in de keel dan ziet hij ineens zijn vader, op de stoep van een bordeel alles is dan snel vergeven de tijd maakt alle wonden heel zuster truus zit in het leven en jaap is homosexueel ouders in de zaal gezeten weestu bewust van dit gevaar en laat uw kinderen tijdig weten van boerenkool en ooievaar. gr. Tim ![]() |
Citeren09.08.20060 likes De waarheid suist door het heelal
de cosmos aller tijden maar woont ook tussen berg en dal de bossen en de weiden . denk er eens over na Baco? |