Citeren14.06.20060 likes
ik wou via het forum eens kijken hoeveel belgen hier zitten .
van waar jullie zijn en hoe jullie heten dus laat je maar goed gaan
van waar jullie zijn en hoe jullie heten dus laat je maar goed gaan

Advertise here!! |
Citeren14.06.20060 likes ik wou via het forum eens kijken hoeveel belgen hier zitten .
van waar jullie zijn en hoe jullie heten dus laat je maar goed gaan ![]() |
Citeren15.06.20060 likes ik moest kloppen want de beldoet het niet waaaaaaaaaaaa
dag iedereeeeeeeeeeeeeeen!!! nou ik ben geen belg Maar ik vid jullie taaltje zooooooo mooi he En bij deze een ode aan Coen Wouters. Ik denk nog vaak aan hoe het toen begon... Ik was pas 16 jaar, lag in het gras onder de zon Wat pasioneel begon heeft me nu echt in zijn macht Ik hoorde je stem Passie was de nummer 1 Een belg, zoals jij is er geen een Zoals de vlinders sterven in je schoot En reist de levens grote vraag Is mijn liefde voor jou echt zo groot? Maar helaas ik wil wel maar ik kan het niet Is het dwaas... Er is toch niemand die mij t verbied Je troost mijn tranen Ook al heb ik veel verdriet Als treurig ben hoor ik graag jou lied Dan kan ik weer door, t leven begint weer als daarvoor Hoop dat ik nog lang van jou muziek geniet Muziek geniet hahahahahahah ![]() Nou Mo Kiek Elvis Baby laaaaaaaaaaaaaaat je horennnnnnnnn!!!!! Heeeeeeeee heehee Baby oe a I wanna knohohoho hooooohoow Would You ben my girl!!!!! |
Citeren15.06.20060 likes ikke ook belg hoor !!!
zeker weten !!! ik ben Goedele (mama van vijf dus) en kom uit antwerpen meer bepaald Merksem mama xxxx |
Citeren15.06.20060 likes Ké es e gedechte geschreen è verschellende vloamse dialecten
Mor da woar nie makhelijk, oagiezene nie iederene da goa verstoan E rijmschijmme eek nie hevonne, da wa allijk e peutie te groave Ken pijze nie datter iejene minse da ka lezen wok ier geschreen enne Moda hee nie, té dialecte neworre? Da verstoa nie iedre mense Tes puttig dak nie viele westflutse wuurdn van buttn kenne Olsan zouk int westflutse schrien, en kzout wel oanders weln Mor ken koannet niet, ijn int aantwaarps schraan a nie makkalaak Al da aas liege mich nie zo goes, en Liiiimbuurgs ooch nie. Kope da jidder voan ulle mich zal herinnere als ech nie mé shrij A die haste die in dialecten schree, ma der olsan nie in sloahde Iet deftig te schrien. As ich nie mé schrij, breng mich da ma na hoes Trok noa minnen koamrtjse, doa voel ich mich alti thoeze Doa lik mi neder op min moatraoze en pizek e dichte ut Kzout gijrn me iemand diln, moar maskes zin m’wa nie zittn Kwie nie wok dak erane koan doene, mo me teze te schriejen Zalt mi olsane nie lui’n, dus kzalle moar sto’em mè mi geziejk Kope da ji der iet van begreen et, want té vloams e minsn Jidder e minne toale, en wulle verstoan makander niede Te vreed te vreed, alle de hroetn van michzelve, Das ne keer belgs hahahahahah |
Citeren15.06.20060 likes whahahaha frankske !!!
das ook weer een goei zenne !!!! ![]() |
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes en nu in het nederlands graag, thank youuuuuuuuuuu ![]() |
Citeren15.06.20060 likes whahahaha, seg wrdt je belg als je in belgenland gaat wonen???
hoop ut kan ik me nog eens un ker belg gaan noemen hahaha! dat taaltje blijft gewoon geweldig! kussie kirsten! |
Citeren17.06.20060 likes kirsten ik heb plaats genoeg kom maar langs als je wil logeren ![]() en eens in het belgenland wilt wonen ![]() |
Citeren17.06.20060 likes saffie lol zoals gewoonlijk weer ![]() |
Citeren17.06.20060 likes goedele ja jij bent nog een echte belg van het ras dat ze niet veel meer maken een volbloed belg ![]() een vrouw zoals jij zo mogen er van mij hier veel rondlopen die de waarden van het leven respecteren |