Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

waar zijn ze gebleven?

1

Advertise here!!

Citeren19.10.20060 likes
Hebben jullie dat nou ook weleens, dat je denkt:"Hoe zou het zijn met die band, die acteur, die bekende Nederlander?"

Dat had ik dus zojuist, en dacht "Ach, what the Hell" ik plaats een topic hier hihihihihihi....dusssssss barst maar los...medemensjes....hier een paar vraagjes van mij nu....

Wat is er gebeurt met:
-De Nl band Van dik hout?
-Buckler bier? (like I care??? hahahahaha)
-Benny Neyman? (nogmaals "Like I care" hahahaha)
-de gulden? hahahahahaha (om een kort verhaal lang te maken, **** de Euro hihihihihi)
-Andre van Duin?

En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan, maar ik zeg maar zoo, want dierentuin is zo een lang woord hahahahahahaha

Jacootje xxx
Citeren20.10.20060 likes
alles komt weer terug jaco als je maar lang genoeg wacht neem nou de wuppie en de muziek uit de 80 jaren
Citeren20.10.20060 likes
Waar zijn ze gebleven ? ...

Die gezellige chat-avonden op Ilse ?

Waar zijn ze gebleven?

Al die chatters die het zo gezellig maakten... Just, Zuurtje, Leuk, Jetje, Itsie, Vrouwlief, de Buurtjes, Vrouwtje, Naamkwijt, Dirkie, Krummel, Zonnebloem, Zusje, Morp, ...
Citeren20.10.20060 likes
We hadden geen operator nodig...

Geen regels en instructies...

Het was gewoon gezellig, zonder gezeur....

Waar zijn ze gebleven ?
Citeren20.10.20060 likes
Je vergeet..Hansje.149kg. en zijn zusje big Ans...flair

Advertise here!!

Citeren20.10.20060 likes
idd ..flair............als ze gingen vervelen deden we ze gewoon blocken...
we raakten dan niet in stress..gewoon tegen die verveeltjes,DAAAAAAAAAAAAAAG.en blocken.
Citeren20.10.20060 likes
ha jaco

oh...andre van duin, was altijd lachen he, maar net als mram zegt, sommige dingen komen terug, niet de mensen nee, dat niet..
hoe heette die man ook al weer die altijd zo druk deed..en kwissen deed..willem ruys

is nu op vandaag niet meer op tv te vinden
gr.jeanette
Citeren20.10.20060 likes
Die is al meer dan 20 jaar dood..Jeanette
Citeren20.10.20060 likes
ja echt wel heb muziek gedowndload van mud,slade,de rubbets blijf het gave muziek vinden maar mis ook de avonden op ilse wel eens maar maar vind het meestal ook wel super gezelie kletsen

xxx peetje
Citeren20.10.20060 likes
hier op kletsen .com

xxx peetje

1

Adverteer hier