Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

waar zijn ze gebleven?

3

Advertise here!!

Citeren21.10.20060 likes
Vroeger leek het ook dat programma's op de "Duitser" veel leuker waren, maar dat komt omdat we toen maar een paar zenders hadden (NL1, NL2, ARD, ZDF en WDR)
En de jeugd van tegenwoordig kan het zich niet meer voorstellen dat er vroeger (zo'n 30 jaar geleden) overdag alleen een zgn "testbeeld" te zien was, en dat duurde tot s'avonds.
Ik kan mij ook nog herinneren dat je een tv aanzette (met de hand, want afstandbediening was er toen nog niet) en vervolgens een minuut of 2 moest wachten voordat je beeld hahahahahaha (was stiekum VROEGER ook verliefd op Sonja Barend, mijn Goth wat een smaak had ik toen hahahahaha)

Nakky xxx
Citeren21.10.20060 likes
en dan had je nog pipo de clown wat haate ik dat progamma moest altyd horen heyyyy petra van pipo

xxx peetje
Citeren21.10.20060 likes
Hahahaha peet ik vond die wel leuk ,ik had zelfs van *klukkluk* een bal gekregen omdat ik een kleurwedstrijd had gewonnen
P.s Ik was vroeger zelfs een beetje verliefd op dat blondje van *ti-ta-tovenaar*
Trouwens jaco * Die sendung mit die maus* komt er nog steeds op hoor ;)
Citeren21.10.20060 likes
nou dat zijn weer van de fraaie,mijnheer de popi.moeder uch altijd zeggen,klukkluk,maken niet druk...

Citeren21.10.20060 likes
Whahahah...nog een paar klukkluk uitspraken:
Ik gebruik ze nog wel eens...

* zeer van de akelige
* mij zijn niet van de bange, mij zijn van de voorzichtige!
* even denken met de hoofd
* zijn de koffie al van de bruinige?
* mij zijn van de snelle

xxx Suus

Advertise here!!

Citeren07.11.20060 likes
ik mis .... de tijd dat de kids baby waren !!!!
zo schattig en snoezig en altijd rustig !!!! hahahxxahaha

ach ja ... deze tijd is ook leuk maar ohhhh zo druk !!!!

dikke kusss mama xxx
3

Adverteer hier