|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten waar is iedereen toch?
snoop en dopje en weet k veel wie nog meer,
mis er een hele hoop
hoop toch dat jullie terug komen
groetjes marie |
Anonymous Undefined 65739 berichten Als je mij zoekt, dan zit ik hier achter de PC !!
Of bedoel je dat niet !!.......  .
Ik help wel ff meezoeken !!!!
Heb zoekfunctie op de PC!  Heli. |
Anonymous Undefined 65739 berichten whahah ja heliber jou had k ook lang nie meer gezien
groetjes marie |
Anonymous Undefined 65739 berichten Verder nog iemand gevonden ?????
Ikke niet, want PC zat in de takken !!!
Zal vanavond op de chat nog wel ff voor je rondvragen waar iedereen is !!!  M.vr.gr
Heli. :-p |
Anonymous Undefined 65739 berichten hier ben ik, maar waar zijn jullie? toch niet allemaal op apegapen, na een weekendje met cats??
ik ben weer voorbereid op komend weekend.
de groeten Cats |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten de foto's van het uitje spreken weer boekdelen. Hou ze in huiselijke kring |
Anonymous Undefined 65739 berichten de fotos van het uitje zijn super cats  ik blijf ze bekijken heerlijk gewoon kussssssss shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten kan er nog steeds enorm van genieten. En vooral met mensen die je nog nooit eerder hebt gezien en dan die klik......super toch. |
Anonymous Undefined 65739 berichten dop was er vanavond. !!!! hij zou morgen weer komen !!!!
groet cats. |
vrolijke noot Undefined 319 berichten ik zit hier marie.........!!! maar klopt marie, zie jullie ook niet meer zo vaak.
Zwaai effe als je langs komt, of roep effe dan kom ik ook....
groetjes nootje... |
|