Citeren12.11.20050 likes
Nootje, We missen je. Ik hoop dat het allemaal goed met je gaat.
En dat ik je weer gauw op de klets mag begroeten.
kus cats
En dat ik je weer gauw op de klets mag begroeten.
kus cats
Advertise here!! |
Citeren12.11.20050 likes Nootje, We missen je. Ik hoop dat het allemaal goed met je gaat.
En dat ik je weer gauw op de klets mag begroeten. kus cats |
Citeren13.11.20050 likes lief van je cats, maar gaat heel goed !!! werk alleen veel in onregelmatige diensten. (veel late diensten gehad )
Maar ik ben niet weg hoor !!! Wil jullie zeer zeker niet missen !!! lieve groetjes van nootje..... |
Citeren15.04.20060 likes zoooo ......
we missen er nog een paar .... ik ben alvast hier, mijn bed staat hier, vlak naast shir ![]() mama xxxxx kom allen gauw weer naar hier hoor !!! |
Citeren15.04.20060 likes tja mama dat jou bed naast me staat kan me echt niet ontgaan wat slaap jij wild zeg pfff |
Citeren15.04.20060 likes oeps ...sorry shir ....
had de laatste tijd veel om over te denken en dan woel ik ja ... maar als het je soort dan zoek ik wel een ander plekje ![]() kusss mama whahahahah |
Advertise here!! |
Citeren29.01.20070 likes Zit ik me alleen in de chat ![]() ![]() T is wel gezellie hoor, alleen het geprek is zo eentonig en saai.. ![]() ![]() Dussssssssss Wakker worden allemaal........... emmer water is in aantocht.............. Plonssssssssssssssss ![]() |
Citeren29.01.20070 likes Snufffffffff,
Was er straks ook al helemaal ziels alleen hahahah. Maaruh ben onderweggggggggggggggggggggggggggg ![]() ![]() |
Citeren29.01.20070 likes hey snuf ik kom er ook ff aannnnnnnnnnnnnnn ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.01.20070 likes hey snuf
ben hierrrrrrrrrrrrr ga zo in bad dan werken, morgen kom ik kletsen, maar evengoed, goeiemorgen snuf kusssssssssssssssss |
Citeren29.01.20070 likes ik dacht zo, ik blijf nog wat liggen, krijg ik straks wel ontbijt op bed, niks ook nie, een emmer water ja ![]() straks kom ik nog wat in ons hoekje zitten ;) |