Citeren10.06.20080 likes
ja ik neem de tijd en weet nu dat je te vertrouwen bent bon
kussssssss en knuffffff
kussssssss en knuffffff
Advertise here!! |
Citeren10.06.20080 likes ja ik neem de tijd en weet nu dat je te vertrouwen bent bon
kussssssss en knuffffff |
Citeren10.06.20080 likes Goed zo lieve ajax,dikke kussss en knufffff Bonnn |
Citeren11.06.20080 likes ajaxfan hoop ook dat je mij vertrouwt he kusssssssssss en knuffellllllllllllllll |
Citeren11.06.20080 likes hoi ajaxfan . is het niet een beetje in je bol geslagen nu ?
ik dacht dat ik iemand kon vertrouwen en jij zei dat je telkens gekwetst word maar volgens mij zit jij andere te kwetsen. tenminste mij wel ,weet niet wat je allemaal gezegd heb maar ik ben me van geen kwaad bewust. maar begin eerst bij jezelf voordat je naar een ander wijst. als je naar een ander wijst dan wijzen er 4 vingers naar jezelf. denk daar maar eens over na. groetjes magic |
Citeren11.06.20080 likes weet dat je nu weer veel steun nodig hebt Ajaxfan en zal je die zeker geven je maatje Visser kusssssssssss knufffffffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren25.06.20080 likes ajax,weet dat ik er ook altijd voor je zal zijn,daar waar het kan,dikke kusss en knufffffffff Bonn
Magic,ik probeer je terug te mailen,maar je box zit vol en kan je met geen mogelijkheid bereiken,kuss Bonn |
Citeren14.08.20080 likes al ken ik je niet ik leesde hier erg triestige dingen ik wens je dan veel sterkte en ik weet wat verdriet is ook weet ik veel van vrienden waar zijn ze echt als je ze nodig hebt maar hier heb je er al dat leesde ik en je zal er nog bijkrijgen meiske veel moed en sterkte |
Citeren14.08.20080 likes lieve ajax
je weet het he ik ben er 24/7 voor je! je mag alles zeggen tegen mij wat je kwijt wil en ik hoop dat als je ergens mee zit dat je het kwijt wil ik ben altijd open voor steun hele dikke kus en knuffff en heel veel sterkte van mij desje |
Citeren14.08.20080 likes Lieve ajax en cissie julie moeten nu ff sterk zijn en volhouden, ook voor jullie komt er weer een fijne tyd ik heb ook 4 jaar is de s hit gezeten,heb in deze tyd veel vrienden verloren, dacht nooit meer gelukkig te worden maar ik ben weer erg gelukkig samen met mijn boerke ben echt heel blij dat ik hem heb leren kennen via kletsen.com het gaat hier echt zo goed dat ik mezelf af en toe even in mijn arm knijp om te kijken of ik niet droom, ik denk wel eens is hij niet te lief voor mij ,tja ben wel harder geworden zeg nu wel wat ik denk en laat niet meer over me heen lopen, wil hiermee dus zeggen ajax en cissie overal leer je wat van en echt jullie geluk zal er ook zekers eens komen,en alleen echte vrienden zullen je nooit laten vallen
veel liefs peetje |
Citeren15.08.20080 likes dank jullie wel voor jullie lieve reacties ,heb dus tot nu nog geen fijne tijd gekend maar hoop dat die ooit voor mij ook komt
kussssssssssss en knuffffffffffffffffff |