Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vriend

Advertise here!!

Citeren15.05.20080 likes
we houden contact ajax zal je tot steun zijn kusssssssss knuffffffffff Visser
Citeren16.05.20080 likes
bedankt visser dat je mijn maatje bent

kussssss
Citeren16.05.20080 likes
zal ik blijven zolang je dat wilt

kusssssssss
Citeren02.06.20080 likes
ajaxfan hoop dat ik het ook nog ben hoor en als je wil kan je altijd op me rekkenen hoor groeten john he
Citeren04.06.20080 likes
Oh bah bah , ik ken het , vrienden , kennissen , vage kennissen pffff

Had een eigen bedrijf , geld als water maar heb er geen cent aan over gehouden , zorgde voor jan en alleman maar me geld was op bedrijf op zijn gat en had geen vrienden meer.Dacht een vriendin te hebben 18 hjaar geleden maar werdt in elkaar geslagen door 12 man , jaloezie :(

Durfde geen vrienden meer te hebben , probeerde het weer op te bouwen maar iedere keer werdt ik weer voor me schenen getrapt .

Ik kwam op een prijsvragen site, die kennen me leven van haver tot gort, kon alles plaatsen wat ik wilde , over me kids alles , ze waren mijn steun en toe verlaat , kreeg een kaartje als het slecht ging .

Heerlijk internet vrienden ,
Had een vriend een echte vriend dacht ik dan , ging slecht met me hij hing aan de foon , steunde me ,mocht mee op de vaart maar ik wilde niet.
Ik was een weekendje naar brabant hij had wel 8 keer gebelt maar me foon lag thuis , ik keek in me foon en er was een bericht , wil je mij nooooit meer bellen !
vroeg me af waarom en belde op , waarom niet ? me fon lag thuis , helaas ;)
Doet pijn weet het , maar zou graag een vriend voor je willen zijn

Advertise here!!

Citeren05.06.20080 likes
doet erg veel pijn en zo veel pijn dat ik nu even zit te huilen

kusssssssss en knuffff

Ajaxfan
Citeren05.06.20080 likes
cissie en ajaxfan jullie weten al bij dat ik er wel ben he maar dan moeten jullie het wel latwen weten he groeten john knuffel
Citeren05.06.20080 likes
lieve ajax,dikke kusss en knuffff en weet wat ik je gezegd heb,ik zal en ben er voor je dat weet je,heel veel sterkte meis
Citeren05.06.20080 likes
steun en raad kan je halen bij mensen die het goed met je voor hebben en je weet zelf wel wie jou die steun willen geven kusssssssss knuffffffff Ajaxfan en Cissie
Citeren06.06.20080 likes
wie weet of hier meer op willen reageren ff terug halen dus

Adverteer hier