Citeren06.06.20080 likes
zit alweet te huilen zal die pijn ooit over gaan?
kusssssss en knuffffffff
kusssssss en knuffffffff
Advertise here!! |
Citeren06.06.20080 likes zit alweet te huilen zal die pijn ooit over gaan?
kusssssss en knuffffffff |
Citeren06.06.20080 likes ajax dat denk ik wel meis,huilen is goed en ik begrijp dat je nu denkt van het komt niet meer goed,maar als voor jou de goede tijden aanbreken,zal je er ook weer iets positiefs uit halen,uit deze negativiteit.
Maar weet dat ik er altijd voor je zal zijn daar waar het kan,en blijf in jezelf geloven,dikke kusss en knufff Bonnn |
Citeren06.06.20080 likes Weet het wijffie , ken het probleem ;)
Ik zit dagelijks te huilen tot in de vroege uurtjes toe . Maar het gaat idd wel een keer over . John weet ik dankje wel ;) Probeer ergens op te gaan of zo om mensen te ;leren kennen, doe het zelf ook niet hoor want heb het lef niet maar wie weet werkt dat wijffie . Gaat zelf in brabant wonen en heb er in een maand tijd een heleboel leren kennen , er gaat een wereld voor me open , en nu moet ik ook nog naar de sportschool :( heb het lef niet maar moet ff de drempel over |
Citeren06.06.20080 likes ik weet het maar ik moet eerst weer eens vertrouwen krijgen in de medemens en ik weet dat ik mag steunen op visser en bon
en cissie wil ook graag jou vriendin zijn |
Citeren06.06.20080 likes ajax ik zal jou nooit laten barsten meis,ik heb gezegd dat ik er voor je ben en er voor je zal zijn.Neem de tijd,ik heb er bijna 2 jaar over gedaan om mensen weer een beetje te durven vertrouwen door een hele nare ervaring.Ik ben een heel stuk op de goede weg,maar vindt het ook nog steeds moeilijk hoor en ik weet dat het moeilijk voor je is.Maar ik blijf het zeggen lieve ajax,ik ben er voor jou.Dikke kusss en knuffffffffffffff Bonn
Cissie hetzelfde geldt voor jou,dikke kusss en knufffffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren07.06.20080 likes fijn dat jij er ook zo bent bonneke ik heb echt nadat ik dacht gaat niet goed met mij mijn schouders er onder gezet van mij krijgen ze niet klein ik ga genieten wat ik ook doe en zal zoveel mogenlijk proberen de gene te helpen en te steunen die dat nodig hebben en ben daar aardig in geslaagd kusssssssssss knuffffffffff handddddd |Visser |
Citeren09.06.20080 likes ajaxafan en cissie zal er voor jullie zijn als jullie me nodig hebt hoor ik het wel van jullie want sta en ben er altijd voor jullie hoor |
Citeren09.06.20080 likes ja john ik weet dat jij er ook bent en ja heb moeite om de mens weer te vertrouwen want de mens heb mij te vaak gekwetst. |
Citeren09.06.20080 likes blijf je maatje Ajaxfan en wie steun en hulp wil hebben zal ik voor zijn met mijn ervaring en wat ik meegemaakt heb kan ik velen van dienst zijn |
Citeren09.06.20080 likes lieve ajax,neem je tijd meis,ik weet het ook hoe moeilijk het is om mensen weer te vertrouwen,er zijn er hier ook maar een paar die ik volledig vertrouw.,maar ook bij mij heeft het nog tijd nodig,en dit duurt ook al 2 jaar.
Maar nogmaals,ik ben er voor je en dat weet je en als je gewoon even je hart wilt luchten kan dat meis.Maar ik wil je absoluut niet dwingen of forceren om dingen te doen(bijvoorbeeld met me praten) die je niet wilt.Maar ik ben te vertrouwen en alles wat je mij verteld zal ook tussen ons blijven ,heel veel sterkte lieve ajax,dikke kussss en knufff ![]() ![]() ![]() |