Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vonnie plagen

Advertise here!!

Citeren18.09.20080 likes
stuur vonn geen vuns mail haaha ,maar is het nu aan gekomen dan ?
Citeren18.09.20080 likes
had je nu wel of niet al gestuurd dan?????? Vind het gewoon eng worden ,de ene keer komt ie wel aan en de andere keer niet whaaaaaaaaaaaaaaaa maar jahoor ik heb je mail ontvangen hahahahah kussssssssssssssie
Citeren18.09.20080 likes
gelukt duss pffff
Citeren18.09.20080 likes
hoe komt dat het niet altijd lukt dan jeems??? Heb je problemen met pc?? denk het wel of niet,moet je maar niet zoveel vunzen jij hahahahahahahhahahahahahaha
Citeren19.09.20080 likes
jeeeeeeems weet niet of je al teruggemailt hebt,maar heb niets ontvangen nog en ik wacht met smarttttttttttttttttttttttttttttt hahahahahahhaha dikke kussssssss en knuffffffffffff

Advertise here!!

Citeren21.09.20080 likes
jeeeeeeeeeeems waar ben je?????? trek je je nu ook al terug? snik snik snikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Citeren21.09.20080 likes
hahaha dacht deze topic bloed wel dood.. maar trek me ni terug bonn kussie
Citeren21.09.20080 likes
wrom doodbloeden dan??????????...................whaaaaaaaaaaaaaaaa a ik geef niet zo snel op hoor,maar fijn dat je weer terug bent van weggeweest jippieeeeeeeeeeeeeeeeee we gaan weer plagennnnnnnnnnnnn lekker puh
Citeren21.09.20080 likes
vonnie zegtt hier ook al niks meer bonn...maar we gaan weer los haha
Citeren21.09.20080 likes
yesssssssssssssssssss ik doe mee jeems,maar besef je wel dat ik je nu ga plagen dan ipv vonnie??????? hahahahahaha misschien komt ze wel een keertje weer kijken hier jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e het feest kan beginnen want wij zijn binnennnnnnnnnnnnnnnnnnn welterusten,ik ga lekker slapen want ik moet morgen een pakje bezorgen bij een ene jamesssssssss

Adverteer hier