Citeren18.09.20080 likes
stuur vonn geen vuns mail haaha ,maar is het nu aan gekomen dan ?
Advertise here!! |
Citeren18.09.20080 likes stuur vonn geen vuns mail haaha ,maar is het nu aan gekomen dan ? |
Citeren18.09.20080 likes had je nu wel of niet al gestuurd dan?????? Vind het gewoon eng worden ,de ene keer komt ie wel aan en de andere keer niet whaaaaaaaaaaaaaaaa maar jahoor ik heb je mail ontvangen hahahahah kussssssssssssssie |
Citeren18.09.20080 likes gelukt duss pffff |
Citeren18.09.20080 likes hoe komt dat het niet altijd lukt dan jeems??? Heb je problemen met pc?? denk het wel of niet,moet je maar niet zoveel vunzen jij hahahahahahahhahahahahahaha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.09.20080 likes jeeeeeeems weet niet of je al teruggemailt hebt,maar heb niets ontvangen nog en ik wacht met smarttttttttttttttttttttttttttttt hahahahahahhaha dikke kussssssss en knuffffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren21.09.20080 likes jeeeeeeeeeeems waar ben je?????? trek je je nu ook al terug? snik snik snikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.09.20080 likes hahaha dacht deze topic bloed wel dood.. maar trek me ni terug bonn kussie |
Citeren21.09.20080 likes wrom doodbloeden dan??????????...................whaaaaaaaaaaaaaaaa a ik geef niet zo snel op hoor,maar fijn dat je weer terug bent van weggeweest jippieeeeeeeeeeeeeeeeee we gaan weer plagennnnnnnnnnnnn lekker puh ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.09.20080 likes vonnie zegtt hier ook al niks meer bonn...maar we gaan weer los haha |
Citeren21.09.20080 likes yesssssssssssssssssss ik doe mee jeems,maar besef je wel dat ik je nu ga plagen dan ipv vonnie??????? hahahahahaha misschien komt ze wel een keertje weer kijken hier jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e het feest kan beginnen want wij zijn binnennnnnnnnnnnnnnnnnnn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |