Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vonnie plagen

Advertise here!!

Citeren16.09.20080 likes
ze vond het ni leuk meer bonn......pff mogen ook niks he haha
Citeren16.09.20080 likes
bepaald vonnie dat dan???????? Maar goed wat ik wel leuk vindt jeems,is dat je me eens terug gaat mailen,je zit toch tot 3.30 achter je pc zag ik vanochtend whaaaaaaaaaaaaaaa Wel vreemd om zolaat nog online te zijn,ik lag toen te slapen hahahhahahaha
Citeren17.09.20080 likes
Vonnie... een bos bloemen van mij,omdat je zo geplaagd wordt
kussie,Babs
Citeren17.09.20080 likes
en van mij ook dan maar,heb dezelfde bos gekocht kan je ze in 1 vaas doen,hahahahhahah kussss en knufffffffffff
Citeren17.09.20080 likes
heb ook mee betaalt met die bloemen ..nu nog beetje pokon er bij en ze blijfen vers..
maar vonnie heb dat zelf gezegt bonn dat ze het niet leuk meer vond..alsof wij ons daar wat van aantrekken.. hahaha

Advertise here!!

Citeren17.09.20080 likes
nou ikke niet en babs ook niet volgens mij,dan leest ze deze topic maar niet...............................hahahahahah gaan we gewoon over op topic jamesss plagen whaaaaaaaaa joehoe here we come
Citeren17.09.20080 likes
jullie doen maar .. whahaaa
Citeren17.09.20080 likes
begrijp ik hieruit dat jij niet meer meedoet???? whaaaaaaaaaaa heb je mijn mail nog gekregen jeems??????? Want ik heb nog geen antwoord,gaat het weer mis,of heb je nog niet teruggemailt,dikke kussssssssssssss
Citeren17.09.20080 likes
jawel .. doe wel mee, zit de lol er wel van in.. haha
maar heb je terug gemailt bonn.. kussie
Citeren17.09.20080 likes
heb geen mail van je ontvangen hoor..........................misschien heb je de mail die voor mij bestemd was wel aan vonnie gestuurd whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoop niet dat het een vunz mail was hahahahahahahahahahahahahahahaa

Adverteer hier