Citeren15.09.20080 likes
dacht dat vonn er klaar mee was? of kon ze het zeuren ni laten en bonn?,,, gaan wij wel paaldansen

Advertise here!! |
Citeren15.09.20080 likes dacht dat vonn er klaar mee was? of kon ze het zeuren ni laten en bonn?,,, gaan wij wel paaldansen ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.09.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.09.20080 likes ben je na die 3 jaar nog ni uitgedanst bonn? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.09.20080 likes huh hoe bedoel je na die 3 jaren??????????? Ennuh ik dans heel graag aan en op mijn paal, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.09.20080 likes ff Vonnie plagen....oops deksel van de lijmpot net boven der hoofd... ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren16.09.20080 likes ![]() ![]() |
Citeren16.09.20080 likes je zei dat je al 3jaar aan het paaldansen was bonn...lijkt ook een eeuwigheid.. dus dacht paal nu wel versleten whahah ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.09.20080 likes hahahahahahahah egt niet,ik heb een hele goeie stevige paal jeems,maaruh lekker gewerkt hahahahah dikke kusssss en knuffff,heb je wel gemist vandaag,maar als het goed is krijg je vanaaf een hele dikke kussss en knufff van snoesje hahahhahahah ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.09.20080 likes heb jou ook wel gemist bonn ,maar we mogen vonnie ni meer plagen .vind ze niet leuk meer ..hahha.en die kuss heb ik gekregen van snoesje.....kussie bonn knuffie ook |
Citeren16.09.20080 likes sow snoesje lijkt overtoom wel hahahahahhahaha maar hoezo mogen we vonnie niet meer plagen whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik vind het nog wel zo leuk en het is maar chat zeg kom op,ik word ook weleens geplaagt en vind ook niet alles leuk wat er gebeurd maar jah,je hebt mensen en mensen hahahahahahah dikke kusssssssss en knuffffffffffffffff |