Citeren11.09.20080 likes
eerst zit je me af te kraken en dan moet je weer tikkertje spelen..pffff,,,en het was 7x trouwens, ik had het over 3x radennn!bonn............lopen mutsssssssssssss kom 8er je aan en tikkk je op je kontje whahahaha

Advertise here!! |
Citeren11.09.20080 likes eerst zit je me af te kraken en dan moet je weer tikkertje spelen..pffff,,,en het was 7x trouwens, ik had het over 3x radennn!bonn............lopen mutsssssssssssss kom 8er je aan en tikkk je op je kontje whahahaha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.09.20080 likes wow jeems jij kan goed tellen hahahhahahahahahahahahahaah en die tik op mijn kont ipv kontje wil ik wel hoor joehoeeeeeeee pak me dan als je kan................................je kan me tog niet krijgen whaaaaaaaaaaaaaaaaaa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.09.20080 likes Topic heet Vonnie plagen... niet Sjeems plagen ![]() FF stiekum Vonnie onder der voet kietelen..... ![]() ![]() |
Citeren12.09.20080 likes hahahaha mooi gezegt babs ..met jou kan ik praten.. whahhaa.....nee bonn ni het water is springen anders kan ik je nooit tikken..haha |
Citeren12.09.20080 likes hahahah jeems,kan je niet zwemmen dan of zo???????? hahahahahahhahaha en babs gaan we er toch gewoon topic van maken vonnie en jamessss plagen hahahahahah
Jeems stel je niet aan,ik kan reddingszwemmen dus er is niets aan de hand hahahahah tikkieeeeeeeeeeeeeee je bent um |
Advertise here!! |
Citeren12.09.20080 likes stel me ni aan.. denk dak maar net doe of ik niet kan zwemmen. komt bonn wel achter mij aan...ja verander deze topic ff van naam..pppff ..hahah............tikkie jij bent hem |
Citeren12.09.20080 likes ![]() ik kraak je nie af jammes mag ik weer meedoen?? ![]() |
Citeren12.09.20080 likes pff vooruit dan maar weer....tikkieeeeeeeeee jij bent hem |
Citeren12.09.20080 likes ohw bedankt joh kommm es hier ff een knuffeltje.... ![]() Tikkieeeeeeeeeeeeeee jij bennum weer! hahahahahaha |
Citeren12.09.20080 likes nou ik ben er.. waar blijft mijn knuff,, moet je me wel eerst tikken.. hahha ![]() ![]() |