Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vonnie plagen

Advertise here!!

Citeren10.09.20080 likes
doe mij die middelste maar :P
Citeren10.09.20080 likes
Kee
Citeren10.09.20080 likes
zegh dat prikt niet goed hoor brei naalden....
en jammes wil bloed zien
Citeren10.09.20080 likes
hahahahaha lig hier helemaal dubbel,maar vonnie mag ik prikken dan???????? hahahhahaha
Jeemsssssss ik wil dat je nog meedoet om het lekker spannend te houden,dus kom terug,zoek dekkingggggggggggg ik kom eraannnnnnnnnnnnn tikkieeeeeeeeeee jij bent hem jeems
Citeren11.09.20080 likes
dan tik ik alleen jou bonn.lopennnnnnnnnnnnnnnnnnn......... kom er aaannnnnnnnnnn, ben bijna bij je.. gloeiende!! knal zowat tegen vonnie op ,die loopt weer in de weg .. pfffff..met 20 naalden in de rug.... jij bent hemmmmmmmmm tikkieeeeeeeee ... bonn

Advertise here!!

Citeren11.09.20080 likes
ik heb een trampoline gepakt en spring er heel hard in zodat ik over vonnie heen kan springen en dan..........................................jeems tikkuuuuuu wegwezen jeems.............tikkieeeeeeeeeeeeeeeeeeee jij bent hem
Citeren11.09.20080 likes
trekt gauw de trampoline weg en vonnie knalt er tegen aan en tikt bonnnnnnnn ,, jij bunt um.... tikkieeeeeeee
Citeren11.09.20080 likes
nah dat is ook niet lief van je jeems,weet je wel hoe gevaarlijkd at is...........................en nu wegwezen jij want ik kom heel hard achter je aan gerent hahahahhahahahah tikkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Citeren11.09.20080 likes
ze heb al 20 naalden in haar rug bonn . hahaha tikkieeeeeee jij bent um
Citeren11.09.20080 likes
jammes vind jij wel leuk zeker?
nou die kleine dunne naaldjes doen geen zeer hoor
net acupenctuur :tonguefzowwwwwwwwwwwww
het doet me nix!
sluit jij me buiten?

Adverteer hier