Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

vonnie plagen

Advertise here!!

Citeren12.09.20080 likes
vonnie zou je denken???????.............. ik denk eerder dat jeems tegen je op kijkt hahahahahhaha
Citeren13.09.20080 likes
hoe zo loop graag tegen je op? loop dan ook ni in de weg...pffff.maar goed zal het ni weer doen , krijg je weer praatjes van....ja bonn verveelde me .. haha
Citeren13.09.20080 likes
ik vind ut wel lekker hoor
Citeren13.09.20080 likes
wat? dat ik tegen je aan knal??straks lig je op de grond en ik er boven op .. whhahaa oeps
Citeren13.09.20080 likes
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vonnie ziet jamesss wel zitten joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................ ............. en jeems ik bedoel dat je tegen vonnie op kijkt misschien,die uitdrukking ken je toch wel neem ik aan????????
En dat er praatjes van komen jeeeeeem..........gewoon laten gaan joh als wij maar weten hoe het zit,dikke kussssssssssssssss en knuffffffffffff

Advertise here!!

Citeren13.09.20080 likes
hoezo ziet vonnie mij wel zitten??ze kijkt ook tegen mij op want ben een stuk groter, whahhaha .bonn hoe zit het dan?
Citeren13.09.20080 likes
bonnnnnnnnnnnnnnnnnn ..waar blijft mijn gebakken vis?? tikki jij bent hum haahaa
Citeren13.09.20080 likes
jammes bovenop?
Citeren13.09.20080 likes
ow gaan we sandwichen???????????? Ennuh jeemsssssssss..................die vis..............heb ik uiteindelijk aan mijn poes gegeven want ik vond het zonde om de vis weg te gooien,want wederom kon je 1 van de 4 hoeken niet vinden whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kusssssssss en knuffffffffff
Citeren13.09.20080 likes
ik zit liever boven....

Adverteer hier