Citeren12.09.20080 likes
vonnie zou je denken???????.............. ik denk eerder dat jeems tegen je op kijkt hahahahahhaha

Advertise here!! |
Citeren12.09.20080 likes vonnie zou je denken???????.............. ik denk eerder dat jeems tegen je op kijkt hahahahahhaha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.09.20080 likes hoe zo loop graag tegen je op? loop dan ook ni in de weg...pffff.maar goed zal het ni weer doen , krijg je weer praatjes van....ja bonn verveelde me .. haha |
Citeren13.09.20080 likes ik vind ut wel lekker hoor ![]() ![]() |
Citeren13.09.20080 likes wat? dat ik tegen je aan knal??straks lig je op de grond en ik er boven op .. whhahaa oeps ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.09.20080 likes whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vonnie ziet jamesss wel zitten joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................ ............. en jeems ik bedoel dat je tegen vonnie op kijkt misschien,die uitdrukking ken je toch wel neem ik aan????????
En dat er praatjes van komen jeeeeeem..........gewoon laten gaan joh als wij maar weten hoe het zit,dikke kussssssssssssssss en knuffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren13.09.20080 likes hoezo ziet vonnie mij wel zitten??ze kijkt ook tegen mij op want ben een stuk groter, whahhaha .bonn hoe zit het dan? |
Citeren13.09.20080 likes bonnnnnnnnnnnnnnnnnn ..waar blijft mijn gebakken vis?? tikki jij bent hum haahaa |
Citeren13.09.20080 likes jammes bovenop? ![]() |
Citeren13.09.20080 likes ow gaan we sandwichen???????????? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.09.20080 likes ik zit liever boven.... ![]() ![]() ![]() ![]() |