Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

voel me leeg vanbinnen

Advertise here!!

Citeren01.06.20060 likes
sterkte Dave, een dikke knuffel
Citeren01.06.20060 likes
Tja... mram je hebt gelijk heel veel goed bedoelde raad en adviesen, waar je vaak zelf niets aan hebt of niet op zit te wachten.
Of je bent paria en word totaal negeerd omdat men niet weten wat ze tegen je moeten zeggen, mocht je in zo een situatie nog vrienden hebben dan kom je er dan wel achter wat je echte vrieden zijn.

Het enigste wat je wilt is een luisterend oor die gewoon luisterd en verder niets.
Op papier schrijven was ook voor mij een fijne uitlaat, juist omdat je geen reactie krijgt.

Groetjes Tess xXx
Citeren01.06.20060 likes
mram ruzie maken doen we ook niet alle ik doe er alles aan om geen ruzie te krijgen dat deed ik in onze relatie ook .
ze zegt dat ik altijd goed met haar was en nu nog en dat ik beter verdien dan haar ???
ik probeer die dingen te snappen maar snap er geen bal van ,
waar ik altijd mijn best voor gedaan heb is voor mijn gezin samen te houden in de moeilijke tijden met haar moeder .
dus denk ik bij mezelf dat ik toch verdien dat ons gezin samen blijft ,waarom zei die dingen zegt van je verdiend beter .
al wat ik nodig had was mijn gezin ik was gelukkig zo .
nu heb ik pijn en voel me leeg ,zei zegt dat ik het allemaal niet verdien en dat het haar spijt maar ze is gelukkiger alleen en kan het niet helpen .
ik weet dat een vrouw ingewikkelder in elkaar zit dan een man maar ben 31 heb al veel meegemaakt in mijn leven en dacht dat ik nu toch een beetje een vrouw wist te begrijpen ,maar van dit snap ik geen bal .bedankt serena voor je reactie,shirley ook bedankt mram bedankt ook jullie geven me echt steun
Citeren01.06.20060 likes
tes ook nogmaals bedankt ik voelde me wegzakken maar op een of andere manier geven jullie woorden me kracht ik voel me niet zo alleen nu en ik wil hier ook niet komen zagen of zo want soms zit ik te denken wat zit ik nu mensen lastig te vallen met mijn probleem maar ik denk zoveel de laatste tijd het is een storm dat raasd in mijn hoofd dat voor de moment nog niet over gaat .maar voel me wel beter via deze weg mijn gevoelens neer te zetten en dat er mensen zijn die luisteren
Citeren01.06.20060 likes
Hey Dave

Als ik jou verdriet en pijn lees dan komt alles bij mij ook weer een stukje naar boven. Ik ben ondertussen 2.5 jaar alleen en heb ook 2 kinderen 5 en 3 jaar oud. Mijn man heeft me met hen achter gelaten voor een andere vrouw als de jongste nog geen 8 maanden was. Sindsdien ziet hij zijn kinderen bijna nooit meer...
En ik heb me ook hopeloos afgevraagd waarom hij me verliet voor haar... met alle complexen van dien.
En hij bleef ook altijd maar zeggen dat ik in alle opzichten goed was geweest voor hem en dat we een goede relatie hadden. Tot hij verliefd werd en die liefde voor hem te verleidelijk werd en hij niet meer kon weerstaan.
Maar je moet verder op welke manier dan ook maar je moet het op je eigen tempo verwerken en naar je eigen gevoel luisteren.
Mijn wereld storte ook in, en heb er 2 volle jaren over gedaan om het voor mezelf een plaatst te geven, en het klinkt misschien raar maar uiteindelijk ben ik er sterker uitgekomen.
Veel praten dat is goed, dat lucht op doe dat maar veel...
Maar blijf in alle opzichten eerlijk tegenover de kids en ga zeker hun moeder niet zwart maken want dat keert zich dan uiteindelijk alleen maar tegen jou.
Heel veel sterkte voor jou en de kids
Maar geloof me je komt er heus wel door... kiss

MariDiLenski

Advertise here!!

Citeren01.06.20060 likes
maridilenski
nooit zal ik de moeder van mijn kinderen zwart maken hoe pijn ze me ook gedaan heeft ik kom zelf uit een gescheiden huwelijk dat met ruzie en veel complicatie's verlopen is en zal mijn kinderen nooit laten meemaken wat ik meegemaakt heb het is al erg genoeg vind ik dat hun ouders gaan scheiden ook al zijn ze nog zo jong en begrijpen ze het mss niet zo goed .
ze zullen toch wel iets voelen dat het niet klopt ook al hou ik me zoveel ik kan met hun bezig om hun gedachten gelukkig te houden .
ik hoop alleen dat ik geen twee jaar ga alleen zijn want ik ben geen persoon om alleen te zijn ik praat graag en heb zelf ook liefde en genegenheid nodig en geef die beiden ook graag .
bedankt voor je reactie jullie woorden betekenen echt veel voor me
Citeren01.06.20060 likes
Ofschoon t moeilijk is dave maar probeer maar zoveel te genieten van de dingen op een dag die je wel blij maken
Citeren01.06.20060 likes
Hey Dave,

Ik weet wat je nu doormaakt , zit in ook in een scheiding en ben ook niet de persoon om alleen te zijn . Maar heb hier vele vrienden gevonden en zelfs vrienden voor het leven !!!
Zij helpen me hierdoor en kan ik mijn verhaal kwijt !!!
En je weet het, wil altijd een luisterend oor zijn!!
Dus als je zin hebt in een babbel, je weet me hier wel te vinden

dikke kussss en knuffel
mama xxxx
Citeren03.06.20060 likes
mama
als je wil zal ik ook een luisterd oor voor jouw zijn mama.
ik vind het echt knap wat je presteerd ,en snap die ex-man van jouw niet je vrouw alleen laten met vijf kids getuigd niet van veel verstand .
ik heb net een zware week achter de rug erg emotioneel zat er een beetje door weinig slapen en idem eten .
heb mijn verhaal hier gedaan en door jullie reacties is er toch terug wat licht in mijn leven heb wel vrienden maar het gaat op deze manier beter om mijn gevoelens uit te drukken .
en hier zitten veel mensen die de situatie al eens achter de rug hebben of nog inzitten ,
dat doet ook veel .de meeste van mijn vrienden zijn koppels die hier komen met kids en dat doet een beetje pijn maar ben geluukig dat bij hen alles goed blijft gaan .

dikke kus en knuffel terug mama
Citeren05.06.20060 likes
Zij helpen me hierdoor en kan ik mijn verhaal kwijt !!!

Het is fijn dat je verhaal kwijt kan,want er is niets erger dan een scheiding,en verlaten te worden.

Adverteer hier