Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

toekomstige mods?

1

Advertise here!!

Citeren02.07.20130 likes
sow effe een nieuwtje laat op de avond voor al onze leden
we hebben nog eens goed overlegd in de nachtploeg van kletsen.
nadat er hier paar mods zyn weggegaan menen wy nu mensen naar voren te moeten schuiven.
we zyn nog beetje onzeker over hoe dat in de toekomst uitpakt daarom zou nu al enige steun voor als het wel lukt de mensen goed doen

oke laat u niet langer in spanning deze jongens willen het eens proberen als mod
migor en marcel 1967

typ eens wat u hier van vind op deze topic
ook de wat mindere reacties mogen hoor
succes mensen
Citeren02.07.20130 likes
oeps kleine tikfout ingeslopen marcel 1976 moest het zyn natuurlyk mensen
Citeren02.07.20130 likes
ik stem voor
Laten we de chat eens weer toegankelijk maken voor andere,waar mensen met plezier komen en niet worden genegeerd. Wij weten wat onze chatters willen en dat is de N&W respecteren maar wel plezier hebben. Wij pleiten voor een goede service en een goede lach
Citeren02.07.20130 likes
We willen gewoon weer de gezellige sfeer terug, met respekt voor medechatters, en dit uiteraard met de inachtneming van de normen en waarden, vooral overdag!
Maar we moeten rekening houden dat dit een chat is voor jong en oud, waar plaats moet zijn voor een dolletje, een lach en eventueel een traan.
Citeren02.07.20130 likes
Bij het laatste kan ik me alleen maar aansluiten

Advertise here!!

Citeren02.07.20130 likes
Citeren02.07.20130 likes
Mannen alles leuk en aardig maar willen jullie dan ook overdag mods zijn?

is het nodig dat er na middernacht hier een mod zit?
Komop het is tóch geen kleuterschool, en ja zeker zijn de onderwerpen dan anders als overdag.
Maar als je na middernacht chat heb je ook de leeftijd om te kunnen kiezen of je blijf of ga.
Ik vind het persoonlijk veel gezeur om niets, nu ook blijven mensen alleen om mee te kunnen lezen, maar zeggen verder niets op scroll, en dan heb ik het over na middernacht.
Ik ben een nachtmens dus ook vaak in de late avond en nacht hier, en ik vind het dan ook heel gezellig, en ja het is dan meestal mannen praat maar dat vind IK juist het gezellige ervan.
Ik ben niet iemand die praat over welke kleren ik heb gekocht of ik heb me huis weer gepoetst maar dat moet iedereen voor zichzelf weten, maar nu lijkt het net of er na middernacht de meest gekke dingen gebeuren.
Nou als dat zo is kiezen ze er zelf voor samen, maar ga dan naderhand niet over diegene zeuren op scroll , praat het privé uit.
Of negeer elkaar.

Ik baal van het geroddel dat er klachten zijn over wat er hier s nachts gebeurd , en wat je dan allemaal hoort pfff er komen steeds meer roddels bij.
En helaas word er dan gezegd dat die klachten er zijn maar niet over wie het gaat, dus word er niets opgelost, en gaan wij gissen over wie er op het zwarte lijstje staan van klets. ( want die is er volgens sommige )

Ik heb hier zeker vrienden gemaakt maar merk nu ook door al het gezeur over het na 12 u chatten mijn zin minder is geworden om hier te komen.
Maar ik dwaal af,

Heb gewoon even mijn mening erover gezet.

Nu over het mods worden van Marcel en Migor,
Ha ik weet niet of jullie dat echt willen mannen maar ik stem VOOR
Ik ben iemand van de nachtploeg zoals jullie het noemen
Ken jullie dus best wel goed en denk ook wel dat jullie het goed doen.
Zo niet dan ga ik dat ook zeker tegen jullie zeggen

Maar go go go Marcel en Migor
Citeren02.07.20130 likes
oja in de middag :D
mmmmmm moet wel weer werken binnenkort
Citeren02.07.20130 likes
Mooi gesproken, Bella.

Hoe we 't gaan aanpakken qua tijden, weet ik nog niet, belangrijkste is dat we de scroll weer eens goed aan 't draaien krijgen, en dat we de vaste chatters die nu veelal wegblijven weer terugkrijgen.
Ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik heb een hart voor klets, daarom wil ik het echt eens proberen.

Deze site mag niet doodbloeden!
Citeren02.07.20130 likes
Als echt gezellig word kom ik weer terug op de scroll

1

Adverteer hier