Citeren02.07.20130 likes
Ik stem voor dus ga er voor mig, en marcel

Advertise here!! |
Citeren02.07.20130 likes Ik stem voor dus ga er voor mig, en marcel ![]() |
Citeren02.07.20130 likes ![]() |
Citeren02.07.20130 likes zo zo bella dat lucht op meid ![]() o jaaa wens marcel en migor veel succes ermee natuurlyk |
Citeren03.07.20130 likes nou veel succes en plezier heren ![]() |
Citeren03.07.20130 likes Wie zegt of typt die moderator willen worden wie van de twee ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.07.20130 likes bella ik vind je reactie ge wel dig. ![]() ik ben het absoluut met je eens dat snachts modereren naar mijn idee onzin is. mensen zijn allemaal volwassen en kunnen de negeer knop gebruiken of gewoon weggaan en als het echt te gek word mailen ja lees MAILEN niet doorgeven aan mods maar MAILEN naar info@kletsen.com. logs kunnen altijd terug worden bekeken en mocht dat nodig zijn zal dat ook zeker gebeuren. wat roddelen betreft welkom in de wereld die chatten heet. sta er boven lach erom en denk toedeloe. mensen ie praten over anderen hebben zelf een saai leven ;) er staat hier helemaal niemand op de zwarte lijst en mocht het nodig zijn worden desbetreffende personen op hun chatgedrag aangesproken. ik denk dat er mensen zijn die graag een vuurtje aan wakkeren.maar neem dat maar met een korrel zout. ik wens de leden die snachts chatten daarom ook veel chatplezier maar hou je aan de N&W zoals die hier gelden dan blijft het voor iedereen leuk en gezellig. ![]() groeten we kletsen.com |
Citeren04.07.20130 likes Dank je Carin. ![]() |
Citeren04.07.20130 likes Mag ik op het bloemetjes patroon lijstje? Haha.
Als we het toch over lijstjes hebben ![]() Ik zie jullie wel als Mod. Proberen kan geen kwaad toch? Nooit geschoten, altijd mis. |
Citeren04.07.20130 likes schijnbaar mag je als lid, ja dat ik tooevallig mod ben overdag daargelaten, niet snacht op scroll komen, want je bent dan schijnbaar een gevaar voor ze. Als ik niet slapen kan en pijn heb zoek ik wat afleiding op scroll. Dan laat ik me niet zeggen dat ik niet mag komen op scrol, omdat ik er niet thuis hoor snachts. Buiten gelaten wat wij dan naar ons hoofd krijgen. |
Citeren04.07.20130 likes Mensen hoelang gaan we hier mee door?
Word er een beetje moe van. Iedereen mag tóch komen wanneer ze willen. Overdag, in de avond of in de nacht. Ik heb met niemand moeite die overdag of in de nacht er is. Ja met de 1 klets je meer dan met de ander, maar dat hebben we allemaal. Beetje raar dat ik nu lees dat iemand zich in de late avond niet gewenst voelt, maar ik zal wel een hoop gemist hebben. Maar tik dan ook gezellig mee en ga elkaar niet af zitten zeiken want dat is nu wat er aan de hand is. |