Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

toch verhuizen

1

Advertise here!!

Citeren31.05.20070 likes
hoi

na 5 maanden ellende en problemen, is dan toch zo ver....

we gaan verhuizen, en nu gaat zo snel, volgende week vrijdag om tien uur bij notaris zijn.....
weet nog niet eens meer goed, hoe het huis eruitzag, zolang geleden is het dat ik er was, het positieve wat me in herinnering staat is, dat we met de ruimte goed vooruit gaan, en dat er een mooie keuken in zit...voor de rest, word vrijdag een verassing.

ik krijg nu wel effe weer het gevoel, oh jee, wel hoop werk, veel spullen en veel troep (hihi) en dat moet daar allemaal heen..

zit al tussen ingepakte dozen, dus verhuisgevoel is wel aanwezig, nu nog de bbq in de tuin

groetjes jeanette
Citeren31.05.20070 likes
gefeliciteerd lieve jean en ook je gezin natuurlijk
zal een drukke tijd worden he dikke kussssssss
Citeren31.05.20070 likes
van harte jean zal een hoop tijd in je nieuwe omgeving steken maak er het beste van

visser
Citeren31.05.20070 likes
gefeliciteerd jean en dat je maar heel veel plezier mag hebben in je nieuwe huis
Citeren31.05.20070 likes
heey jean gefeliciteerd als je huisje klaar is komen we me zn allen een bak kletskoffie bij je drinken met een gebak :D
Rick

Advertise here!!

Citeren31.05.20070 likes
gefeliciteerd jeanette , verhuizen is inderdaad een hoop werk , maar de beloning achteraf zal het meer dan waaard zijn he ,

groetjes elvis
Citeren31.05.20070 likes
jean hartelijk gefeliciteerd
Citeren31.05.20070 likes
Hoihoi Jean,

Veel succes en straks lekker ervan genieten!!!

XXX Suus
Citeren31.05.20070 likes
Jeanette, Knuffelbeer en kids gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje. Eindelijk is het rond.

groetjes & xxxxxxsjes
nice & tess
Citeren31.05.20070 likes
Proficiaat jeanette,
Is veel werk verhuizen,maar vergeet je snel als je er woont.

groetjes en kuss baby44

1

Adverteer hier