Citeren11.06.20070 likes
Tjonge zeg Jean, ik hoop voor je dat het snel opgelost gaat worden!!!!
Dikke kuss XXX Jaco
Dikke kuss XXX Jaco
Advertise here!! |
Citeren11.06.20070 likes Tjonge zeg Jean, ik hoop voor je dat het snel opgelost gaat worden!!!!
Dikke kuss XXX Jaco |
Citeren11.06.20070 likes Jemig Jeanette,
Ik hoop ook voor je dat het snel opgelost is. Kunnen ze niet jullie aansluiten en dan op het nieuwe adres van de ouders van het huis daar afsluiten? groetjes & xxxxxsjes nice |
Citeren11.06.20070 likes weet niet of ik het goed heb maar er bestaat toch iets van incassobureau of deurwaarder als ik mis heb zeg het maar
visser |
Citeren12.06.20070 likes hoi
bedankt voor jullie reacties ![]() gr jeanette |
Citeren12.06.20070 likes je treft het niet jeanette maar blijf je steunen
visser |
Advertise here!! |
Citeren12.06.20070 likes hoi hoi
durf niet echt hardop te zeggen, maar bank is akkoord van de verkopers, en als ze er morgen om 11.30 uur zijn, dan is akte passeren.......heb nu zelf stroom aangevraagd, als fout loopt, zijn de (on)kosten voor de verkopers spannend................... ![]() ![]() |
Citeren12.06.20070 likes hieperdepiep jean laat het snel zover wezen van harte
visser |
Citeren12.06.20070 likes duim duim duim voor je jeanette.
groetjes & xxxxxsjes nice |
Citeren13.06.20070 likes das toch al weer iets positiefs he , zal met je meeduimen jeanette,
hopelijk komt het nu allemaal in orde groetjes van Elvis |
Citeren13.06.20070 likes hoi hoi
niet alles was zoals afgesproken, maar we hebben de sleutel van het huis, morgen gaan wee eerst eens "schoonmaken" zal wel duidelijk genoeg zijn ![]() we dachten heel even zelfs dat niet iedereen aanwezig was, makelaar belde naar hun, maar waren onderweg. na, wat geregel, helaas, en heel veel handen wassen door makelaar en meneer, toch notaris. er is een begin, en denk morgenavond dat het er al anders uit ziet gr jeanette dank je, voor degene die hebben ge-reageerd kussssss |