Citeren06.09.20060 likes
o o .ik moet me inhouden.....voor ik het weet heb ik een eigen forum.

Advertise here!! |
Citeren06.09.20060 likes o o .ik moet me inhouden.....voor ik het weet heb ik een eigen forum.
![]() |
Citeren06.09.20060 likes ja dat kunnen we op dit moment niet permiteren, wat denk je wat het allemaal kost weer een forum erbij fffffffffp ik moet er aan denken zeg
moet allemaal weer gevuld worden met nodeloos geklep, en wat denk je zuur, dat moet allemaal weer gelezen worden, er moet weer gereageerd worden en vooral geklaagd worden en wellicht wordt mijn klachtenforum nog voller, ik draai nu al overuren om de administratie bij te houden ... ![]() |
Citeren06.09.20060 likes maar ik heb wel lol.Tim............wat een gezeik om niks ..of er niks ergers gebeurt in de wereld..
![]() |
Citeren06.09.20060 likes huh? ik lees alleen alles hier, ik weiger kranten te lezen, nieuws te kijken, hier gebeurd het allemaal Zuur ... ![]() ik stel me ook beschikbaar voor de komende kletsen.com verkiezingen .... ![]() kan ik op jou stem rekenen? ![]() |
Citeren06.09.20060 likes ik wilde mijzelf al kandidaat stellen.........heb al een foto laten maken,met de telegraaf onder mijn arm......
![]() |
Advertise here!! |
Citeren06.09.20060 likes nu zie je het zelf.........we kunnen wel serieus zijn .....we hebben het nu al over politiek bedrijven..
![]() |
Citeren06.09.20060 likes precies Zuur, maar dat wordt niet gewaardeerd door alle huisvrouwen he, mannen zijn alleen maar goed om de vuilnis buiten te zetten, maar voor de rest moet je je snavel houden ![]() |
Citeren07.09.20060 likes HALLO DIT IS EEN FORUM ALLEEN VOOR TIM EN ESPASA
EN TOCH ZIE IK ZE OVERAL WEER OPDUIKEN ALLE ANDEREN HIER OP DEZE NIET MEER REAEREN IS ALLEEN VOOR DIE TWEE EN ALS JE T NOG NIET BEGRIJP ![]() |
Citeren07.09.20060 likes pff de speaker stond erg hard luca toen je deze announcement deed ![]() ![]() maar heel goed dat je een ieder op zijn of haar rechten wijst, dank! bij de weg: ik heb permissie aan Zuur gegeven, kon hem als erelid niet langer weigeren ![]() ![]() |
Citeren07.09.20060 likes luca......... als dit forum voor ons is.... waar bemoei je je dan mee???
Dan mag Tim toch praten met wie dan ook? Zoals ik nu even met jou? Mmmmmhhhhh Tim.... doe me nog even een soppig gedichtje schat.... daar houden ze hier zo van...... ![]() |