Citeren08.09.20060 likes
ik schreeuwde nog... tim waar zijn je rubbers
je kreunde nog net.... ohwwwwwwwwww in de blubbers
je kreunde nog net.... ohwwwwwwwwww in de blubbers
Advertise here!! |
Citeren08.09.20060 likes ik schreeuwde nog... tim waar zijn je rubbers
je kreunde nog net.... ohwwwwwwwwww in de blubbers |
Citeren08.09.20060 likes toen ik weer nieuwe moest gaan pakken
begon alles weer natuurlijk te zakken ... |
Citeren08.09.20060 likes pffffffffffffff weer zon gelatinefestijn
ik dacht nog.... neeeeeeeeeeeeeeeeee zo moet de 1e keer niet zijn |
Citeren08.09.20060 likes maar met of zonder dacht je moet het lukken
al moet het gedaan worden met een paar krukken |
Citeren08.09.20060 likes hee hee geen plonaise aan mn lijf
altijd safe he, ook met gewrijf |
Advertise here!! |
Citeren08.09.20060 likes oh oh oh, wat hebben jullie weer plezier
maar het boeit niemand een ene moer hier geef elkaar een dikke zoen maar ga wel de rest eens netjes thuis doen hier is het forum dus echt niet voor jullie taal word soms best wel goor |
Citeren08.09.20060 likes ik wil niet zeuren,want daar is een ander forum voor......
maar dit forum heet........Tim en Espasa's liefdes nestje........ mischien vinden ze het niet erg als er iemand STIEKEM gluurt,maar dan moet de stiekeme gluurder geen commentaar geven. ![]() ik word gek hier van die moralistische mutsen....... ![]() ![]() |
Citeren09.09.20060 likes tja hebben we een apart hoekje is het weer niet goed ...
doet me denken aan de film True Lies .. daar werd gezegd :"Women, you can't life with them, you can't killem'" ![]() |
Citeren09.09.20060 likes de taal is goor?????
jeetje, sorry hoor..... als dit goor is, dan weet ik t niet meer wat een gezeik keer op keer ga ramen lappen, poets je vloer maar stop in godsnaam met je geouwehoer en bovenal... hou je aan t thema verander niet het schema dit forum is voor ons, zoals zuurtje als zei wees aardig en word een kei in plaats van t eeuwige genuk gun een ander t prille geluk |
Citeren09.09.20060 likes wat moet ik verder nog zeggen
ik zal me hier gaarne bij neerleggen in dit hoekje mogen wij elkaar liefkozen zonder gestoord te worden door zeurdozen (kousen rijmt niet :smirk ![]() de taal is zeker niet vies of goor of hebbie dat nog niet door wij kraken niemand af of halen iemand door het slijk we zeiken niemand af of iemand door het slijk het enige wat we doen is lief voor elkaar zijn vind je het gek we houden van elkaar en zitten op 1 lijn dat is zo belangrijk zeker in het begin zeg heel vaak ik hou van je bijna in elke zin ik wil het echt van de daken schreeuwen ben zo verliefd, met de kracht van wel 20 leeuwen maar ik hou me gedeist hou rekening met de buren ik hou me in, heb gestaan wel voor hetere vuren wat is de moraal van dit verhaal ik wil dat wel kwijt ik hou van henriette dat is een feit |