Citeren06.09.20060 likes
is goed Zuur .. ik zal met gepaste schreeuw het dak opgaan ...

Advertise here!! |
Citeren06.09.20060 likes is goed Zuur .. ik zal met gepaste schreeuw het dak opgaan ... ![]() |
Citeren06.09.20060 likes uhmmmmmmmmmmmmmmmm met een vette kreun toch wel he mop ![]() ![]() uh ennuh bedankt voor t gedicht schat volgende keer in alllllllllllllllllllllllllllllle forums plaatsen mmmmmmmmmhhh ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.09.20060 likes is goed schat ... ik zal mijn best doen ... maar of dat in dank wordt afgenomen dat valt te bezien .... ![]() er zijn nu zoveel forums, ik weet niet meer welke ik moet kiezen? nog een voorkeur liefste? ![]() |
Citeren06.09.20060 likes ja schat, in alllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll lllllllllllllllllllllle forums......
ze zijn t toch al zat ze zijn jaloers ze willen t zelfde je bent de liefste van de liefste ze liggen vast en zeker al in bed met hoofdpijn IK HOU VAN JE |
Citeren06.09.20060 likes nu begin ik ook misselijk te worden......... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren06.09.20060 likes hoofdpijn zuur???? ![]() ![]() |
Citeren06.09.20060 likes ohh nee dit is jullie forum......hier mag het...
![]() |
Citeren06.09.20060 likes je hebt gewoon zuur gekregen van die worst ..
maar je kan toch niet misselijk worden van mijn allerliefste en mooiste vriendin van de hele wereld en omstreken? ![]() ![]() |
Citeren06.09.20060 likes ho ho.de aller mooiste en liefste .zit hier naast mij...
ze houdt me zelfs in toom,als ik op de chat zit.....daarom gedraag ik me ook ....... ![]() |
Citeren06.09.20060 likes zuur, gewoon diep blijven ademhalen....
kom op, kop op....je kan t ...je kan t.... |