|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ok vriendinnetje.  Dank je wel. ik ga morgen snel een kaartje voor je vriend op de bus doen  En jij ook sterkte he feye. Is voor jou ook niet makkelijk.
Kus van je dinnetje Anita |
feye Undefined 360 berichten thanks vriendinnetje Anita,
en wauwww een hele lieve sms gehad van hem....mijn dag kan niet meer stuk.
   yesss yesss yesss
heerlijk met een big smile
kusss feye |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten feye meid dikke kus echt super dat je een fyne msn heb gehad echt super voor ben er dit weekend niet maar mocht je harrie spreken dit weekend doe hem een dikke knuf van'mij en jij ook een dikke knuf wens je een te gek weekend meid en het komt allemaal goed meid in gedachten bij ik bij je groetjes en heel veel liefs van peetje ;) 
|
feye Undefined 360 berichten zo ff weinig hier geschreven, maar is afgelopen donderdag naar andere afdeling overgegaan. en ging dus zijn verlof dag niet door grrr andere afdeling andere regels, en moet je opnieuw weer opbouwen. vind dat niet fair maar goed. hij was dus behoorlijk opgefokt ook.....en ook over de nieuwe afdeling nog strenger en meer regels. ging dus niet echt goed....was zooo gemotiveerd en werd nu steeds meer opgefokt en gaf ook aan dit hou ik niet vol hiero. ik dus mail naar contact persoon gedaan kreeg gelijk antwoord terug en zij zou kijken wat ze kon doen. en yessss zelfde dag geregeld morgen naar andere afdeling die hopelijk beter bij hem past. laatste loodjes en ja die wegen blijkbaar toch het zwaarst. maar nu weer schouders eronder en positief bekijken. en op naar zondag eindelijk weer op bezoek dan hoop ik.
enne heb het al is gezegd maar enorm bedankt voor al die lieve kaarten....niet zomaar 1 sommige blijven zelfs sturen ....veel waardering voor ben zelf wel is slordig in die dingen oeps
kusss feye
weer positief en volop gemotiveerd weer samen....
elke dag...een dag dichterbij....onze toekomst |
vrouwtje_46 Undefined 842 berichten hey wyffie dikke kus voor jullie beiden ,in gedachten ben ik bij jullie maar dat wist je al xxx peetje |
|
suusjuh Undefined 1233 berichten Hoi Feye en Plofff,
Heel veel succes deze laatste periode,ook dit gaat voorbij,hou jullie taai,oke?  xxx Suus |
|