Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

't is tijd!!!

1

Advertise here!!

Citeren14.07.20060 likes
ja lieve mensen het is inmiddels bijna kwart voor 4, nog heerlijk aan de foon gezeten met plofff maar ja tijd om te slapen ook. heb er zin aan, aan de ene kant zovan elke dag een dag dichterbij ons saampjes en aan de andere kant emotie zovan hoelang...niet knuffelen, vasthouden, zijn stem horen enz. ach niet melodramatisch doen voor hem zoveel moeilijker dan voor mij, al voelt de onmacht ook klote dat je niet meer kan doen. het word een succes en ik zal voor de mensen die om plofff geven hier af en toe jullie op de hoogte houden.
groetjes kusss feye
en wauw jullie woorden en steun naar ons toe doen echt veel thanks
Citeren14.07.20060 likes
goedemorgen feye ik wens ook jou heel veel sterkte, samen redden jullie het wel.

xx roos
Citeren15.07.20060 likes
Hoi lieve mensen,
Met Plofff gaat het redelijk, goed geslapen in elk geval.
Er was op de chat de vraag of ik een adres kon geven zodat men is een kaartje kon sturen. Heb dit even nagevraagd en hier dus het adres waar het heen gestuurd kan worden.
Harry Hogenkamp
p/a De Grift
Groningensingel 1221
6835 HZ Arnhem
Ik weet dat dit Plofff (Harry) zeker goed zal doen dus niet allemaal tegelijk he haha beetje verspreiden...krijgt ie andere dagen ook nog is post.
alvast bedankt kusss feye
Citeren15.07.20060 likes
hahaha sal ik daar owk maar nog eens een kaartje aan sturen, heb ie meer aan denk ik dan het pas over weken te sien hihihi

kusss kirsten!
Citeren16.07.20060 likes
zeker weten kirsten...heeft support echt nodig...mag waarschijnlijk eerste drie weken geen bezoek grrr....geen idee hoe we dat uithouden...vreemde regel maar goed ben pittbull dus zal is kijken of ik eerder mag komen daar....en heeel lief van je kirsten ...genoeg aan je eigen en dan toch denken aan anderen kusss groetjes feye

Advertise here!!

Citeren16.07.20060 likes
mag je wel smssen? mag je wel brieven sturen, kaarten sturen?
dat is echt heel erg veel waard als je dat doet, zet je gevoelens op papier en geef dat aan elkaar ... dan zijn die 3 weken zo om!

gr, timmy
Citeren16.07.20060 likes
ja feye hier stut.....niemand kent me ,maar jij wel....heel goed zelfs.ik weet het zekker dat het goed komt met harry....echt wel. het is nu zwaar maar er komt een tijd,dat je hem weer in jou armen kunt nemen . jullie horen bij elkaar. stut
Citeren16.07.20060 likes
heeeii feye, 3 weken zonder elkaar kan best lang zijn, amar probeer te denken aan wat zijn 3 weken nou op de rest van me leven dat ik met hem nog kan delen!

en feye kaartje zit al in de bus voor plofff haha zal morgen wel worden gepost... en ja is tog wel ut minste wat je kan doen he!

sterkte en dikke kuss,

kirsten!
Citeren16.07.20060 likes
Hoi Feye,

Ik wens jou en Harry heel veel sterkte.

Heb geen idee wat hij markeert, maar als je 3 weken geen bezoek mag ontvangen dan moet het wel erg zijn.
Feye, blijf vechten dat je bij hem mag bezoeken.

Er is een kaartje onderweg,

Groetjes Larina
Citeren16.07.20060 likes
Helaas ben ik vrij weinig op chat geweest de laatste tijd dus ik zou ook absoluut niet weten wat er met Ploff is.

Toch wil ik jullie veel sterkte wensen!

1

Adverteer hier