Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

't is tijd!!!

Advertise here!!

Citeren17.07.20060 likes
wowww val in herhaling maar wat zijn er veel lieve mensen hiero...
kusss thanks feye
Citeren18.07.20060 likes
Hey feye vriendinnetje,

Heb vandaag kaartje voor Ploff op de bus gedaan.
Citeren18.07.20060 likes
Waar blijft mijn kaartje lamp????????
Citeren18.07.20060 likes
je bent geweldig vriendinnetje
spreek je vanavond miss nog wel...ff roken he
Citeren18.07.20060 likes
wil je ook kaartje espasa? geef je adres maar ff dan krijg jij van mij een leuk kaartje

kom zo op kletsen vriendinnetje effe gezellig roken en kletsen met je

Advertise here!!

Citeren20.07.20060 likes
ga zeker vandaag een kaartje sturen aan ploff word mij nu veel duidelijk heb ploff al persoonlijk mogen ontmoeten maar wens hem sterkte toe en feye positief blijven ik weet wat het is om door een ziekte heen te komen positief blijven gr visser
Citeren21.07.20060 likes
thanks visser, het doet hem zo enorm goed als de post word uitgedeeld en hij ook kaarten krijgt. toch zo goed als geen familie dus van zijn kletsers van hiero vind hij helemaal geweldig. mist kletsen ook errug...komt vast snel weer hopelijk...al moet hij er goed de tijd voor nemen...beter in 1 keer goed dan te snel en terug vallen...dan is het nog zwaarder zeggen ze.
lieve groetjes van plofff
en yesss zondag ikke op bezoek...ga dus gauw slapen dan nog maar 2 nachtjes
kusss feye
Citeren23.07.20060 likes
Lieve feye, ja duurde ff maar wendy was op vakantie.
feye voor jouw veel sterkte , en doorzettingsvermogen maar dat heb je dat heb ik wel begrepen van ploff. En tuurlijk ook voor ploff , een lange weg te gaan maar hij kan t dat weet ik.
Nu misschien op dit moment ben je bij ploff , feye.
lieve jullie twee kom he en kusssssssss en knuf
en kaartje zal ik sturen zeker te weten
en feye , ploff heeft mijn foon nummer dus als je oortje nodig heb ik ben dr
Citeren23.07.20060 likes
thanks luca...kan niet genoeg iedereen bedanken....en wauwww wat een kaarten heeft hij op zijn kamer....vooral blijven sturen hé...doet hem heeeel veel.
en yesss ben vanmiddag en vanavond bij hem op bezoek geweest.
zooooo fijn elkaar ff te zien en aan te raken....gaat goed met hem al heeft hij zijn momenten natuurlijk...ben reuze trots op hem. en luca ga je vast spreken ook op de chat toch nu je erweer bent van vakantie....
kusss feye
en tja doorzettingsvermogen....van nature en voor een bijzonder iemand wel helemaal ;)
Citeren03.08.20060 likes
hallo lieve mensen,
na 2 weken die heel goed gingen, heeft hij nu het ff zwaar en de bekende dip.
enige dat ik kan is blijven sms-en en kaarten sturen....en die dip gaat ook weer voorbij.
kusss feye

ps: vriendinnetje hier staat dus ergens het adres waar je kaartje naar toe kan sturen hihi kusss tot chats

Adverteer hier